Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب گل گهر سیرجان برابر پارس جنوبی جم:

عليرضا حقیقی، محمد آقاجانپور، سیدعليرضا ابراهیمی، آرمين سهرابیان، میلاد زکی پور، امین پور علی، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، یونس شاکری و گادوین منشا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پارس جنوبی جم مقابل گل‌گهر سیرجان:

نیما علیپور، علی ناطقی پور، عرفان قهرمان، محمد شاه محمدی، یونس اکبرپور، محمدجواد آزاده، نیما مختاری، مهرداد هدایتیان، سجاد موسوی، محمد عبادزاده و میلاد بختیاری.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۰: بازی گل گهر و پارس جنوبی در ۱۰ دقیقه نخست کاملا متعادل دنبال می‌شد و ۲ تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند.

دقیقه ۱۹: شاگردان امیر قلعه نویی توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما خبری از ایجاد موقعیت جدی روی دروازه پارس نبود.

دقیقه ۳۰: گل گهر به گل رسید و گادوین منشا موفق شد دروازه پارس جنوبی را باز کند.

دقیقه ۴۰: روی حرکت سعید صادقی، بازیکنان گل گهر در حال ایجاد موقعیت خوبی بودند که تکل خوب مدافع پارس جنوبی جم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۲: مدافع پارس جنوبی در نزدیکی نقطه کرنر روی یونس شاکری خطا کرد تا موقعیت خوبی نصیب گل گهر شود، اما شاگردان قلعه نویی قدر این موقعیت را ندانستند.

گل گهر در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید

اسامی داوران مسابقات مرحله ۱/۸ نهایی جام حذفی اعلام شد

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال سیرجان پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمدحسین متجلی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار در طول دوره بهره‌برداری از میدان مشترک پارس جنوبی، برنامه تعمیرات سالانه برای ۳۷ سکوی درحال بهره‌برداری اجرا می‌شود گفت: باتوجه به بازرسی‌های صورت گرفته از سکو‌های گازی و ضرورت افزایش ضریب ایمن‌سازی و تداوم تولید پایدار، افزون بر دستورکار‌های تعمیراتی معمول سالانه، برنامه نصب، تعویض و تعمیر قطعات و تجهیزات فوق سنگین در تعدادی از سکو‌های گازی درحال بهره‌برداری در دستور کار قرار دارد.   وی با اشاره به اینکه مطابق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بالاترین رکورد تعمیرات اساسی در سکو‌های پارس جنوبی با توجه به بیشترین تعداد سکو و پرحجم‌ترین دستورکار‌های تعمیراتی، در سال جاری ثبت می‌شود، اظهار داشت: بسیاری از دستورکار‌های تعمیراتی سنگین از جمله تعویض قطعات بزرگ چندتنی با وجود ضرورت اجرا در سال‌های گذشته، متوقف مانده بود که با همت کارکنان شرکت نفت و گاز پارس، بخشی از آنها در تعمیرات اساسی سال گذشته محقق شد و موارد قابل توجهی نیز در برنامه تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳ توسط تیم‌های عملیاتی اجرا می‌شوند.   وی گفت: فعالیت‌های تعمیراتی مربوط به تجهیزات سایز بزرگ از جمله تعویض خم ۳۲ اینچ خطوط لوله دریایی انتقال گاز ۸ سکو و تعویض شیر‌های عملگر موتوری (MOV) و شیر‌های قطع اضطراری ۳۲ اینچ (ESDV) سکوها، از جمله پیچیده‌ترین فعالیت‌های تعمیراتی امسال به شمار می‌رود که با وجود سختی کار در وضعیت آب و هوایی نامساعد و رطوبت بالا، محدودیت محیطی و شرایط کار در دریا، انتظار داریم با تلاش‌های کارکنان توانمند و متخصص این شرکت مطابق برنامه تعیین شده، در زمان‌بندی مورد نظر به نتیجه برسند.   متجلی با بیان اینکه براساس برنامه زمان‌بندی، تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۳ تا آبان امسال پایان می‌یابد اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت نفت و گاز پارس با سهم تولید ۷۰ درصدی، بزرگ‌ترین تولید کننده گاز کشور محسوب می‌شود، تلاش می‌کنیم با در نظر داشتن تمامی الزام‌های ایمنی، تعمیرات مورد نظر تا پیش از فصل سرما خاتمه یافته و با آمادگی کامل جهت تأمین گاز مورد نیاز مردم، صنایع و نیروگاه‌ها، به پیشواز فصل زمستان برویم.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان