Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:44:21 GMT

آزمون کارشناسی ارشد به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۱۶۳۱

آزمون کارشناسی ارشد به تعویق افتاد

خبرگزاری تسنیم:  سازمان سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، به اطلاع می‌رساند به علت همه گیری بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهمیت سلامتی کلیه هموطنان عزیز و بالاخص داوطلبان، بر اساس رای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ 7 / 2 / 1400، آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در زمان مقرر برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام می‌شود. بدین منظور لازم است داوطلبان هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه سامانه را ملاحظه کنند. لازم به ذکر است در صورت هر گونه تغییر در هر یک از مراحل، مراتب از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون