Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی با تاکید بر اینکه برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴شهر شهرستان اصفهان، ۵۹۳ نفر از ثبت‌نام کنندگان از سوی هیأت‌های اجرایی و  نظارت شهرستان، تایید صلاحیت شدند، یادآور شد: طبق بررسی‌های نهایی از مجموع ۹۹۳ نفر ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات پیش رو مجموعا صلاحیت۵۹۳  داوطلب تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: از مجموع۹۹۳ نفر ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، ۵۱ نفر نیز انصراف داده‌اند و برای ۱۳ کرسی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان مجموعا ۶۶۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان، مجموعا ۳۹۸ نفر تایید و ۳۴ نفر از حضور در انتخابات انصراف داده‌اند.

سیستانی همچنین افزود: در شهر بهارستان نیز از مجموع ۱۳۷ داوطلب ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شورای اسلامی، پس از بررسی صلاحیت ها در هیات‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت ۶۸ نفر احراز شد؛ همچنین از مجموع ۱۳۷ ثبت‌نام کننده برای حضور در انتخابات شهر بهارستان ۷ نفر انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس، داوطلبین رد صلاحیت شده به مدت چهار روز از تاریخ نهم  تا دوازدهم اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به هیات نظارت استان، مستقر در ساختمان دفتر فنی استانداری اعتراض خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان صلاحیت شورای شهر انتخابات ثبت نام کننده برای حضور در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان