Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهبازی مسئول مرکز توانمند سازی ایثارگران استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و  با تعدادی از فرزندان شهدا پیگیری‌های انجام شده برای تحقق بند (ج) ماده ۸۷ احکام برنامه ششم توسعه و آخرین وضعیت و جزئیات آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهلت تکمیل دفترچه و ثبت‌نام در این آزمون استخدامی ۲ هفته تمدید شد و تا ۱۲ اردیبهشت‌ ماه ادامه دارد.

مسئول مرکز توانمند سازی ایثارگران استان ایلام با بیان درخواست ۶ هزار شغل جدید در وزارت نفت، آموزش و پرورش، و سایر ادارات و سازمان‌ها، تصریح کرد: درخواست دیگر جامعه ایثارگری از سازمان امور استخدامی کشور این بود که این ۶ هزار شغل جدید هم تا مهلت مقرر به مجموعه شغل محل‌های آزمون اضافه شوند.

شهبازی در پایان وی اضافه کرد: با توجه به جغرافیای استان و پتانسیل بالای استان در حوزه نفت و گاز و همچنین وجود استعدادها و نخبگان تحصیل کرده در استان امیدواریم که درصد اشتغال بالایی از این فرزندان شهدا و یادگاران دفاع مقدس را شاهد باشیم؛ همچنین استان ایلام با توجه به عدم وجود صنایع و کارخانجات و بی رونق بودن مشاغل آزاد، جوانان و افراد بیکار بیشتر نیازمند و خواستار مشاغل دولتی و سازمانی هستند.

وی با بیان اینکه ۶۵۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد ایلام در انتظار آزمون استخدامی هستند، اددامه داد: برگزاری آزمون به دلیل شرایط خاص کرونا در کشور وابسته به اعلام نظر ستاد ملی کرونا است و تاکنون تاریخی برای برگزاری آزمون اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام آزمون استخدامی شهدا آموزش و پرورش آزمون استخدامی فرزندان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام