Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:00:23 GMT

قهرمانی به هفته آخر کشیده می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۷۵۳

قهرمانی به هفته آخر کشیده می شود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با اشاره به نتایجی که در هفته هشتم رقم خورد، گفت: نتیجه قهرمانی در هفته آخر مشخص می شود، چرا که تیم ها نشان دادند چیزی از یکدیگر کم ندارند.

مجید مرتضایی بامداد امروز (جمعه- ۱۰ اردیبهشت ماه) پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند، اظهار کرد: این اولین بازی است که فرش آرا در اصفهان یک تیم اصفهانی به خصوص تیم گیتی پسند را توانست شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته یک تساوی داشتیم و سال های قبل همیشه بازی را واگذار می کردیم. این حاصل تلاش چشمگیر تمام بازیکنان تیم بود که با جان و دل بازی کردند و یک بازی هیجان انگیز را رقم زدند، از طرفی حریف استرس داشت برای اینکه بتواند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: هر دو تیم موقعیت های زیادی را از دست دادند، اما به اعتقاد من یک بازی مهیج را تماشاگران در خانه از هر دو تیم مشاهده کردند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فرش آرا مشهد در خصوص داوری این دیدار و اعتراضاتی که دو تیم داشتند، خاطرنشان کرد: داوری نیمه اول واقعا به ضرر ما بود، به ویژه بعد از اینکه گل اول را زدیم و داور هم تقریبا به تمام بازیکنان ما اخطار داد، ولی در نیمه دوم در یکی- دو صحنه به ضرر تیم گیتی پسند بود، ولی در مجموع هر دو تیم از داوری به یکسان متضرر شدند. به تیم گیتی پسند هم که فوق العاده تلاش کرد، خسته نباشید می گویم. امیدوارم که در ادامه راه موفق باشند.

مرتضایی با اشاره به نتایج این هفته و حساسیت بازی ها در هفته های آینده گفت: تیم ما نشان داد هم در بازی هفته قبل مقابل مس سونگون که در ۱۰ ثانیه پایانی که نتیجه ۲-۲ بود و می توانستیم برنده بازی باشیم و هم این بازی و البته بازی های بعدی چیزی از مس سونگون و گیتی پسند کم ندارد و همه تیمها این گونه هستند و نشان دادند چیزی از یکدیگر کم ندارند و با تمام وجود تلاش می کنند و اعتقاد دارم نتیجه قهرمانی به بازی های هفته آخر کشیده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال مجید مرتضایی تیم فوتسال گیتی پسند گیتی پسند دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد