Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:19:20 GMT

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از فرش‌آرا مشهد شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۶۸۵

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از فرش‌آرا مشهد شکست خورد

به گزارش ایرنا، از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال دیدار ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و و فرش آرا مشهد از ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد.

تیم گیتی پسند که با ۱۴ امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و در صورت پیروزی می توانست جایگاه خود را با توجه به تقابل مس سونگون و سن ایچ ارتقا دهد ولی نتیجه ای دیگر در اصفهان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم میزبان هجومی بازی کرد و نماینده مشهد توانست در یک بازی فنی و هوشمندانه از موقعیت ها و فرصت های خود به درستی بهره ببرد و توسط بهمن جعفری و مجید خزایی به گل رسید.

تنها گل تیمی فوتسال گیتی پسند اصفهان را سعید احمد عباسی به ثمر رساند.

فرش آرا در دیدار رفت در روزی که گیتی پسند ۹ نفر از کادر فنی و بازیکنان خود را به دلیل درگیری با بیماری کرونا ، مصدوم و محروم در اختیار نداشت به تساوی یک بر یک مقابل نماینده اصفهان دست پیدا کرد.

در این دیدار برای گیتی پسند علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی خانی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، مسعود یوسف، سروش احمدنیا، مهران رضا پور، بهزاد رسولی با هدایت وحید شمسایی بازی کردند.

در تیم فرش آرا نیز محمدعلی نیکنام، علی رستمی، حامد عبدالهی، مجید خزایی، هاشم فرج زاده، علی رحیمی، بخمن جعفری، علی ابراهیمی، اکبر کاظمی، محسن محمد زاده، امیرحسین داودی، و امین مجیدی پور با سرمربی گری مجید مرتضایی بازی کردند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان با ۱۴ امتیاز در مکان سوم و تیم فرش آرا مشهد با هفت امتیاز ششم است.

برچسب‌ها اصفهان گیتی پسند فرش آرا مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان گیتی پسند فرش آرا مشهد اصفهان گیتی پسند فرش آرا مشهد اخبار کنکور گیتی پسند اصفهان فرش آرا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند