Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:33:48 GMT

بسیج خلخال ۳۰۰ بسته غذایی توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۳۲۷۰

بسیج خلخال ۳۰۰ بسته غذایی توزیع کرد

سرهنگ جهانبخش عطایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این بسته‌ها شامل مواد پروتئینی ، روغن مایع و اقلام ضروری بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بین اقشار کم‌درآمد توزیع شد.

وی گفت: همچنین مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) و مسجد امام خمینی (ره) خلخال، ۲۰۰ بسته غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند حاشیه شهر خلخال توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی شامل ۱۴ هزار بسته غذایی و ۱۱ هزار بسته بهداشتی مقابله با کرونا در خلخال توزیع شده است، افزود: در سال گذشته  ۲۳ هزار بسته و امسال نیز ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در قالب اجرای رزمایش‌های کمک مومنانه در بین اقشار آسیب‌پذیر توسط نیروی مقاومت بسیج این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ عطایی افزود: در این مدت بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال صرف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی غذایی و بسته‌های بهداشتی مقابله با کرونا شامل مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده و بیش از ۲۰۰ هزار عدد ماسک شد.

وی اظهارکرد: بسیج خلخال همچنین ۱۴ هزار پرس غذای گرم ، سه هزار بسته مرغ بسته‌بندی شده و گوشت ۴۵ راس گوسفند قربانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کرده است.

وی همچنین گفت: بسیج سپاه خلخال برای تامین نان گرم مردم اقدام به عقد قرارداد با ۴۵ واحد نانوایی در شهر و روستاهای این شهرستان و پخت رایگان آن کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل کمک های مردمی خلخال استان اردبیل کمک های مردمی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی