Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در بازدید از پروژه‌های راهسازی بخش خورش رستم اظهار کرد: ۱۳ کیلومتر از جاده هشجین- سرچم تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با حضور در منطقه گردشگری ازناو خلخال از پروژه در حال اجرای پل معلق شهرستان خلخال بازدید کرد و افزود: پل معلق ازناو بزرگترین پل معلق ایران و خاورمیانه است و از لحاظ ارتفاع و قرارگیری در منطقه گردشگری، تاثیر به‌سزایی در اقتصاد منطقه ایجاد خواهد کرد و در حال حاضر با ساخت این راه دسترسی، سرعت‌بخشی به پروژه از اولویت‌های مسؤولان اجرایی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اختصاص ۳ میلیارد تومان برای راه دوم پل معلق خلخال

استاندار اردبیل تصریح کرد: راه دسترسی دوم پل معلق ازناو در دست ساخت بوده و از محل اعتبارات استانی بیش از ۳ میلیارد تومان برای تسریع در روند این پروژه طی روزهای آینده ترزیق خواهد شد.

وی در ادامه سفر به خلخال در مرکز جامع سلامت شهید فیاض بخش از مراکز ۱۶ ساعته بیماران کرونایی حضور پیدا کرده و از روند اجرای برنامه‌های قرارگاه زیستی بازدید کرد.

بهنام‌جو همچنین از مرکز رصد و پیگیری قرنطینه‌های میدانی و محلی در مرکز جامع سلامت شماره ۲ محله قاضیلر بازدید و در جریان آخرین وضعیت رصد بیماران کرونایی شهرستان خلخال قرار گرفت.

وی از زحمات بسیجیان در خصوص رصد و پایش بیماران قرنطینه‌ای، تامین اقلام دارویی و غذایی برای خانواده‌های آنان و رصد لحظه به لحظه بیماران تا بهبودی کامل، قدردانی کرد.

کاهش میزان بستری‌ها نشان‌دهنده سیر نزولی است

استاندار اردبیل در بازدید از بخش کرونا و سایر بخش‌های بیمارستان امام خمینی خلخال از کاهش سیر شیوع بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و بیان داشت: قدردان مردم شهرستان خلخال، اهالی بازار و اصناف شهرستان هستیم که با صبر و شکیبایی در روزهای قرمز، در حال مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

وی با اشاره به افزایش میزان فوتی‌ها در شبانه روز گذشته اظهار داشت: کاهش سیر شیوع بیماری، همکاری مردم را نیاز دارد که باید تمامی قشرها دست به دست  هم داده و برای نابودی و ریشه‌کنی ویروس و کاهش بیماری در جامعه تلاش نمایند.

بهنام‌جو وضعیت قرارگاه زیستی شهرستان خلخال و نیز عملکرد قرارگاه مقابله با کرونا ویروس شهرستان خلخال را مثبت ارزیابی و از زحمات در نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، فرمانداری، صداوسیما و سایر ادارات عضو ستاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل هفته دولت خلخال گردشگری استاندار اردبیل اکبر بهنام جو پل معلق خلخال ازناو خلخال شهرستان خلخال پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار