Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ماریتیمو در هفته سی ام لیگ پرتغال مقابل براگا به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ماریتیمو بامداد امروز(جمعه) در هفته سی‌ام لیگ پرتغال مقابل براگا قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

امیر عابدزاده و علی علیپور دو بازیکن ایرانی ماریتیمو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمشان حضور داشتند و ۹۰ دقیقه بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریتیمو با این برد ۳۳ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی علیپور علی علیپور ماریتیمو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش