Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:23:32 GMT

ویروس کرونای انگلیسی در استان مرکزی جولان می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۳۹۳۵

ویروس کرونای انگلیسی در استان مرکزی جولان می‌دهد

بهمن صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تا به حال نوع جهش یافته هندی و پاکستانی ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر همکاران از نظر سی تی اسکن و یا یافته‌های بالینی تفاوتی را احساس کنند، هماهنگی‌های لازم در استفاده از ظرفیت‌های تخصصی استان برای شناسایی موارد هندی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری تیم معاونت بهداشتی و دانشگاه و آزمایشگاه مرجع سلامت استان در حال رصد نمونه‌ها هستیم و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است که می‌توان نمونه‌های مشکوک را به انستیتو پاستور تهران ارسال کنیم تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: امیدواریم که درگیر این نوع از ویروس نشویم چرا که از تمام ظرفیت استان و حتی بالاتر از توان دانشگاه علوم پزشکی استفاده شده است.

صادقی تصریح کرد: متأسفانه اگر واقعه جدیدی اضافه شود یا همین موج چهارم طولانی‌تر شود قطعاً فراتر از میزان تاب آوری بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های استان است.

کد خبر 5201080

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک اراک کرونای انگلیسی موج چهارم کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 عکس استانها کمک مومنانه اردبیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی