Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@11:04:31 GMT

استخدام صندوقدار در یک رستوران در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۴۱۱۹

صندوقدار جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت خوش برخورد درک اجتماعی روابط عمومی بالا توانایی پاسخگویی تلفن صدور رسید فروش، تطبیق آن با سفارش و تحویل رسید آن به مشتری راهنمای و ارائه توضیح به مشتری کار با نرم افزار سپیدز حداکثر 35 سال کار با دستگاه کارت‌خوان کار با دستگاه بارکد خوان بیمه و حقوق ثابت مکفی یک وعده غذا یک روز آف هفتگی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم ‌از ساعت 10 صبح الی 4 عصر با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02163561230 تلفن 02163561116

 

پربیننده ترین استخدام ۵۰ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش استخدام طراح سایت و برنامه نویس مسلط به PHP برای یک شرکت در مازندران استخدام مدیر تولید در لرستان استخدام کارشناس دفتر فنی در شرکت مهندسی ویرا کاوش نما در تهران استخدام کارشناس روابط عمومی و نیروی خدماتی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت