Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:18:41 GMT

باند سارقان منزل در تنکابن متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۴۳۳۸

باند سارقان منزل در تنکابن متلاشی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت:ماموران انتظامی به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با شناسایی نقاط آلوده و سارقان سابقه دار در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان شناسایی یک باند سرقت توسط ماموران انتظامی، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی اعضای این باند را که ۴ نفره را در در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های ماموران انتظامی به ۱۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی مازندران سرقت اموال مرجع قضائی ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان