Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:10:58 GMT

۱۶۰ بسته افطاری ساده بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۲۶۱

۱۶۰ بسته افطاری ساده بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) ۱۶۰ بسته افطاری ساده و ۷۰۰ پرس غذای گرم به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران بین نیامندان مناطق کم برخوردار شهرستان بیرجند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی کاظمی‌فرد» امروز (۱۰ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حوزه رسانه و فضای مجازی، در خدمت و رسیدگی به نیازمندان و بیماران صعب العلاج، تأمین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مرکز از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده است، گفت: امسال برای دومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان با همت خیران طی سه مرحله توزیع یک هزار بسته افطاری ساده در بین خانوارهای نیازمند و همچنین طبخ غذای گرم پیش بینی شده است.

 

کاظمی فرد از توزیع ۱۶۰ بسته افطاری ساده و ۷۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و افزود: هر بسته افطاری ساده به ارزش ریالی ۱۰۰ هزار تومان شامل نبات، پنیر، خرما، نان،مرغ و چهار پرس غذای گرم بود که در مناطق کم برخوردار شهرستان بیرجند توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: هزینه تهیه بسته های افطاری ساده ۲۴ میلیون تومان به همت جمعی از خیرین و مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی تأمین شده است.

 

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی یادآور شد: در سال گذشته نیز طی سه مرحله ۷۰۰ بسته افطاری ساده  و یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند و بیماران صعب العلاج توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه مرحله دوم توزیع افطاری ساده همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) انجام می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی ۱۰۰ خانواده بیمار صعب العلاج و ۳۰۰ خانواده ایتام نیازمند شناسایی شده را تحت حمایت دارد.

 

کاظمی فرد در پایان از تمام خیرین استان برای تأمین هزینه های بسته های افطاری ساده و کمک به نیازمندان دعوت کرد و گفت: مردم نیکوکار می توانند با مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی یاریگر نیازمندان باشند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی توزیع غذای گرم بین نیازمندان افطاری ساده مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی بسته افطاری ساده پرس غذای گرم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه گیلان و در آستان امامزادگان امیر حیدر و امیر احمد امیربنده رودسر اظهار کرد: با اجرای این طرح یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است، افزود: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۱۵۷ میلیون از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و مؤسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در جریان برگزاری این طرح کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۱۱ میلیون تومان برای ۱۱ نفر و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۲۴ میلیون تومان برای ۱۹ نفر از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ماه امسال بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی از جمله یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

تدینی گفت: کمک به تعمیرات خانه نیازمندان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کمک هزینه تأمین وسایل منزل برای نیازمندان به مبلغ ۸۷ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات، نذورات بقاع متبرکه و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

کد خبر 6095116

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند