Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:29:51 GMT

تودیبو: دوست دارم در نیس بمانم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۳۶۳

مدافع بارسلونا که به طور قرضی در نیس توپ می زند، دوست دارد در لیگ فرانسه بماند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوت مرکاتو، ژان کلر تودیبو یکی از بازیکنان بارسلونا است که در حال قرضی در مسابقات این فصل برای تیم نیس به میدان می رود. این مدافع فرانسوی توانسته در نیس عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی اخیر تیمش مقابل مون پولیه توانست یک گل هم بزند تا در تیم منتخب هفته لیگ فرانسه قرار بگیرد و توانسته توانایی هایش را به خوبی در لیگ فرانسه نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از بازی های درخشان این بازیکن در نیس، این بازیکن در گفتگویی از برنامه هایش برای آینده پرده برداشت و گفت: 

می خواهم در نیس بمانم اما کنترل این موضوع در دست من نیست و باید در این مورد از سران باشگاه سوال کنید. در حال حاضر تمرکزم روی مسابقات پایانی فصل است.

در قرارداد قرضی تودیبو بندی وجود دارد که نیس می تواند با پرداخت 8.5 میلیون یورو به علاوه 7.5 میلیون یورو بندهای جانبی انتقال این بازیکن را دائمی کند. با توجه به بازی های خوب مینگزا و آرائوخو و احتمال جذب اریک گارسیا توسط بارسلونا، به نظر نمی رسد تیم کومان دیگر نیازی به تودیبو داشته باشد و این بازیکن بعد از برگشت به نیوکمپ مجددا برای پیدا کردن جایگاه ثابت در ترکیب آبی و اناری ها به مشکل خواهد خورد. 

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند ناصر محمدخانی در یک قدمی خداداد؛ سیدجلال وارد تیم شد / نتایج تیم منتخب قرن بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی دوازدهم؛ جام اتحاد پیش درآمدی بر آغاز لیگ سراسری ۲۴ ساعت پر اضطراب در انتظار تی تی ها / چشم تراکتور به گروه استقلال کریستوف متزلدر به جرم پخش تصاویر مستهجن کودکان به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد ژابی آلونسو: شکست 5-0 در ال کلاسیکو بدترین شب فوتبالی عمرم بود؛ بعد از 20 دقیقه می خواستم به خانه بروم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟