Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و دالاهو فوت کردند. 

وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۶۷۷ نفر برسد.

محمدی اظهار داشت: هم‌اکنون ۷۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته یک نفر افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شبانه روز گذشته ۹۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۴۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۱۵۲ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به پایان مرحله اول واکسیناسیون در استان گفت: مرحله دوم واکسیناسیون برای گروه‌های هدف از هفت اردیبهشت در استان آغاز شد.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: از هفتم اردیبهشت برای جمعیت بالای ۸۰ سال، بیماران سرطانی و بیماران خاص تزریق واکسن کرونا آغاز شده است.

او گفت: در مرحله اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر استان بود، ۱۹ هزار و ۲۱۶ دوز واکسن تزریق شد و برای اجرای این مرحله نیز حدود ۱۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده است.

اکنون از مجموع ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه هشت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته