Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@20:15:18 GMT

اعلام حکم فوتبالیست متهم به ارسال تصاویر مستهجن از کودکان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۱۹۶

اعلام حکم فوتبالیست متهم به ارسال تصاویر مستهجن از کودکان

کریستوف متزلدر مدافع پیشین تیم ملی فوتبال آلمان به دلیل اشتراک‌گذاری تصاویر مستهجن از کودکان به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد. بازیکن پیشین رئال مادرید در دادگاهی در شهر دوسلدروف اعتراف کرد که این تصاویر را از طریق شبکه اجتماعی «واتس‌اپ» برای سه زن ارسال کرده است.

متزلدر 40 ساله در بخشی از اظهاراتش گفت: من این تصاویر را ارسال کردم، هر چند می‌دانم در هر یک از این پرونده‌ها چه رنج توصیف‌ناپذیری برای کودکان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زخمی بر جای می‌گذارم که هرگز بهبود نمی‌یابد. مجازاتم را قبول می‌کنم و از قربانیان خشونت جنسی طلب عفو دارم. باید تا پایان عمر با این گناه به عنوان بخشی از جامعه زندگی کنم.

کریستوف متزلدر بین سال‌های 2001 تا 2008 در عضویت تیم ملی آلمان بود و 47 بازی ملی هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. او همچنین بین سال‌های 2000 تا 2007 برای دورتموند بازی می‌کرد و با جدایی از این تیم راهی رئال مادرید شد و تا سال 2010 در عضویت این تیم اسپانیایی بود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!