Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:50:25 GMT

ضرب و شتم کارشناس اورژانس توسط همراهان مصدوم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۳۴۸

ضرب و شتم کارشناس اورژانس توسط همراهان مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در مأموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در اقبالیه به پایگاه اقبالیه اعلام شد، پایگاه اقبالیه به‌علت مأموریت دیگری در منطقهٔ خود، قادر به اعزام نیرو نبود، به همین دلیل کارشناسان پایگاه مولوی جهت پوشش مأموریت این تصادف به اقبالیه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان پایگاه مولوی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، جهت انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به‌علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که مجدداً مصدوم و همراهان وی رضایت به انتقال مصدوم به بیمارستان نمی‌دهند.

در این هنگام مصدوم و همراهان وی، اقدام به فحاشی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس می‌کنند که برای نجات جان آن‌ها رفته بودند و کارشناسان اورژانس را مصدوم می‌کنند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه ، اعلام می‌کند بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم‌وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین تصادف مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ضرب و شتم کارشناس اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند