Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:31:02 GMT

طرح ضیافت همدلی در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۳۵۹

طرح ضیافت همدلی در بوشهر

ایسنا/بوشهر طرح ضیافت همدلی با توزیع ۱۰۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه با فضیلت برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در راستای برگزاری مراسمات مذهبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور با اشاره به یاری رساندن به مردم آسیب دیده و نیازمند بیان کرد: در جریان بیماری کرونا خسارت‌های گوناگون به جامعه بشری وارد شد که یکی از این صدمات به اقتصاد و معیشت مردم بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا یکی از مأموریت‌های اوقاف و امور خیریه است، افزود: در این راستا از محل اجرا امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد.

اسماعیل‌پور از اجرای طرح ضیافت همدلی در تهیه و توزیع بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: امروز به مناسبت ماه با عظمت رمضان یک‌هزار بسته مواد غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، رب‌ گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، سویا و حبوبات به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته‌های مواد غذایی از محل اجرا امینانه نیت واقفان تهیه شده خاطرنشان کرد: این پانزدهمین مرحله از توزیع بسته‌های مواد غذایی میان آسیب دیدگان و خانوارهای بی‌بضاعت استان بوشهر است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ارزش بسته‌های توزیع شده را ۳۵۰ میلیون تومان دانست و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ۱۴ ماه شیوع کرونا در قالب برنامه‌های مختلف ۳۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان قرار داده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان استان بوشهر بوشهر رمضان ماه اوقاف و امور خیریه طرح ضیافت همدلی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال