Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:38:52 GMT

با عملکرد اتو کشیده، نمی‌شود کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۳۶۹

با عملکرد اتو کشیده، نمی‌شود کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته ریحان شهر زرند با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی  با حضور مردم ولایت مدار در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری، امام جمعه ریحان شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت امام علی (ع)  به دوره حکومت امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و گفت: زمانی حضرت علی(ع) به حکومت رسیدند برای برملا کردن توطئه نفس وسوسه گران، اقداماتی انجام دادند تا به انسان ها بفهمانند،  انسان مسلمان، نباید اسیر زخارف و زیور‌های دنیا شود و این ثروت ها برای همه است و نباید یک جا جمع شود، همان طور که امروزه برخی از افراد در  جامعه ما گرفتار این آفت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به اینکه حضرت علی (ع)  با توسعه اندیشه های اسلامی همراه با فتوحات به اصلاح جامعه پرداخت، افزود: اصلاح نیز برای جامعه‌ ما نیز ضروری است و ثروت‌ها نباید متمرکز و یکجا جمع شوند و نباید عده‌ای ثروتمند باشند و عده‌ای در  فقر و محرومیت به سر ببرند.

حجت الاسلام غفوری بیان داشت: لازمه تسویه با دشمن، قوی بودن ایران است و ملت ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به ویژه در این روزگار که مثلث شوم و پلید آمریکای سعودی، صهیونیستی رو به متلاشی شدن است، به در هم شکستن قدرت های پوشالی دشمنان کمک می کنند. 

او تصریح کرد: نشان از ایران قوی و پرقدرت با وحشتی که در پیکره سران کفر افتاده نمایان شده است و هم اکنون روزگار به ثمر نشستن خون شهدا فرارسیده و مردم نباید انقلاب را در این روزگار حساس تنها بگذارند و طبق توصیه‌های رهبر فرزانه، باید انقلاب را انتخاب کنیم.

او به بیانات امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور، باید با ایمان، عدالت خواه، دارای عملکرد انقلابی و جهادی و مورد اعتماد مردم باشد.

 امام جمعه ریحان شهر تصریح کرد: با عملکرد اتو کشیده، نمی‌شود کار کرد و  رئیس جمهور باید به توانمندی‌های داخل و به جوانان اعتقاد داشته باشد.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است