Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:44:32 GMT

سرمربی سپیدرود رشت: فاجعه در یک قدمی تیم سپیدرود است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۶۵۹

سرمربی سپیدرود رشت: فاجعه در یک قدمی تیم سپیدرود است

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: عشق به سپیدرود در تک‌تک خانه‌های رشت وجود دارد و اگر مسئولان به داد این تیم نرسند فاجعه در یک قدمی این تیم خواهد بود. - اخبار استانها -

علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: مشکل بزرگی که سپیدرود با آن دست به گریبان است و آرامش باشگاه را سلب کرده مشکلات فراوان مالی و مالکیتی است و مدیرعامل ما بسیار تنهاست و مسئولان پیش از اینکه اتفاق ناخوش آیند دیگری در سومین سال متوالی برای سپیدرود بیفتد به داد ما برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل عدم مدیریت صحیح و حمایت مسئولان سبب شد تا این تیم از لیگ برتر به دسته اول و بعد دسته دوم سقوط کند ابراز داشت: امروز فقط مدیرعامل باشگاه سیدمهدی آقازاده کنار سپیدرود است.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار محترم، نمایندگان مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر می‌خواهیم که به کمک تنها تیم مرکز استان گیلان بیایند و این حمایت امروز یک وظیفه اجتماعی است و این عزیزان باید از تیم اول شهر رشت حمایت کنند.

نظرمحمدی افزود:  سپیدرود تیم اول و هویت شهر رشت است که در خانه و دل تک تک مردم رشت حضور دارد و پایگاه اجتماعی دارد و اگر به کمک سپیدرود که امروز مظلوم و تنها واقع شده نیایند هیچ تضمینی وجود ندارد که نتایج خوب ما ادامه داشته باشد و نمی‌شود تمام فشار یک باشگاه روی دوش مدیرعامل جوان باشد و باید دست سپیدرود و مدیریتش را گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس: سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شد سپیدرود فصل جدید را طوفانی آغاز کرد مدیرعامل سپیدرود رشت: استعفای حق‌شناس را نمی‌پذیرم؛ مشکلات سپیدرود با همدلی حل می‌شود

وی با هشدار اینکه اگر سپیدرود حمایت نشود خطر سقوط سوم هم وجود دارد گفت: باشگاه در مذاکره با من احساس خطر سقوط داشت و از من خواست که تمام تلاشم را برای حفظ تیم انجام دهم و از کادرفنی و بازیکنانم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و حالا ما چشم انتظار همت و حضور مسئولان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ارتباط با برتری سپیدرود رشت برابر مس نوین کرمان اظهار داشت: مسابقه سنگینی بود و مس نوین پس از مسابقه جام حذفی مقابل پرسپولیس از نظر شخصیتی متفاوت شد و در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و در این مسابقه برای 3 امتیاز به رشت آمده بود و شرایط ما هم نسبت به دیدار قبلی که بازیکنان به‌دلیل بیماری کرونا حضور نداشتند بسیار بهتر بود.

نظرمحمدی شرایط فنی تیمش را مطلوب دانست و گفت: استرس به دلیل عدم نتایج مناسب در فصل جاری از یک سو و فشار روانی که بیماری کرونا بر روی مجموعه تیم گذاشته بود تیم را از نظر روحی به چالش کشیده بود و در مسابقه قبلی به‌همین دلیل نتوانستیم نتیجه بگیریم و تمام زحماتی که در ابتدای نیم فصل با بیش 17 جلسه تمرینی پرفشار در 9 روز برگزار کرده بودیم، بدنه اصلی ما دچار افت شد.

وی عنوان داشت: بیشتر از برد خوشحالی من از این است که تیم ما در این دو بازی میل به پیروزی و سختکوشی در آن حرف اول را می زند و در این بازی دروازه ما هم بسته ماند که اتفاق خوبی بود و نشان از شخصیت تیمی سپیدرود دارد؛ بازیکنان ما نشان دادند که جایگاه ما اینجا نیست و با استمرار این اتفاق ما می توانیم روزهای امیدوار کننده‌ای را در لیگ سپری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با انتقاد از شرایط داوری بر علیه تیمش تصریح کرد: در هر دو بازی سپیدرود برابر اسپاد و مس نوین تیم داوری بسیار ضعیف بود و دوست دارم با اعضای دپارتمان داوری این دو مسابقه را تماشا کنم تا ببینند سپیدرود چقدر از داوری متضرر شد.

نظرمحمدی گفت: همین امروز پنالتی محرز را برای ما نمی‌گیرند و در عین تعجب به بازیکن ما کارت می‌دهند و من مطمئنم که جار و جنجال کادر تیم مقابل روی داوری تاثیر گذاشت و خداروشکر که حضور آقای داوود رفیعی موجب شد که بازی به جنجال کشیده نشود و مدیریت کردند.

انتهای پیام/620/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا

رئال مادرید با پیروزی برابر کادیز در هفته سی‌وچهارم در آستانه قهرمانی زودهنگام در لالیگا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی