Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:18:24 GMT

اعلام حکم فوتبالیست متهم به ارسال تصاویر مستهجن

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۷۹۷

اعلام حکم فوتبالیست متهم به ارسال تصاویر مستهجن

به گزارش تابناک، کریستوف متزلدر مدافع پیشین تیم ملی فوتبال آلمان به دلیل اشتراک‌گذاری تصاویر مستهجن از کودکان به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم شد. بازیکن پیشین رئال مادرید در دادگاهی در شهر دوسلدروف اعتراف کرد که این تصاویر را از طریق شبکه اجتماعی «واتس‌اپ» برای سه زن ارسال کرده است.

متزلدر ۴۰ ساله در بخشی از اظهاراتش گفت: من این تصاویر را ارسال کردم، هر چند می‌دانم در هر یک از این پرونده‌ها چه رنج توصیف‌ناپذیری برای کودکان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زخمی بر جای می‌گذارم که هرگز بهبود نمی‌یابد. مجازاتم را قبول می‌کنم و از قربانیان خشونت جنسی طلب عفو دارم. باید تا پایان عمر با این گناه به عنوان بخشی از جامعه زندگی کنم.

کریستوف متزلدر بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸ در عضویت تیم ملی آلمان بود و ۴۷ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. او همچنین بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ برای دورتموند بازی می‌کرد و با جدایی از این تیم راهی رئال مادرید شد و تا سال ۲۰۱۰ در عضویت این تیم اسپانیایی بود.

منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هفدهم رمضان متزلدر تیم ملی فوتبال آلمان ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هفدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک