Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسن ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تنها صندوق بیمه اختیاری کشور است که یکی از مزیت‌های آن انتقال سوابق بیمه‌ای از این صندوق به سایر بیمه‌های اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باتوجه به مصوبه هیئت وزیران و پیگیری‌های انجام شده امکان انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه روستایی به کلیه صندوق‌های های بیمه اجباری و بلعکس فراهم شد.

ابراهیمی ابراز کرد: در حال حاضر روستاییانی که در صندوق بیمه روستایی عضو هستند در صورت تمایل انتقال سابقه بیمه خود به تامین اجتماعی باید درخواست دهند.

مدیر صندوق بیمه روستایی گفت: در صورتیکه فردی در صندوق بیمه روستاییان ۶۴ سال سن و حداقل ۱۵ سال سابقه بیمه پردازی داشته باشد می‌تواند از مستمری سالمندی بهره‌مند شوند به آنکه حداقل ۱۰ سال در صندوق بیمه روستایی پرداخت داشته باشند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه روستائیان سوابق بیمه ای صندوق بیمه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت