Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:12:33 GMT

اجرای طرح های راه‌سازی سیروان سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۹۶۹

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام  امروز جمعه دهم اردیبهشت ۱۴۰۰، ضمن بازدید از طرح های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان سیروان بر تسریع اجرای این طرح‌ها با رعایت نکات فنی و کیفی تاکید کرد.


«عبدالله بهادری» در بازدید از  طرح های احداث راه چشمه چاهی- سفیدخانی و سیروان( قاضی خان) - بدره، و پروژه های احداث ساختمانهای اداری میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست و بهزیستی شهرستان اظهار کرد:  پروژه واریانت چشمه چاهی- سفیدخانی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و  ضمن افزایش ایمنی و حذف نقاط پر حادثه  مسیر مرکز استان ایلام تا شهر لومار مرکز شهرستان سیروان را حدود ۱۰کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : با توجه به اینکه عمده کار پر حجم خاکبرداری و خاکریزی و احداث پل بزرگ مسیر به انجام رسیده و در صورت تامین اعتبار پیمانکار آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن پروژه را تکمیل کند.


مدیر کل راه و شهرسازی استان در مورد مسیر ارتباطی سیروان به شهرستان بدره و جنوب استان گفت: طول این پروژه ۱۳کیلومتر است ، ۷ کیلومتر آن در شهرستان سیروان سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید ولی عمده کار در ۶ کیلومتر باقی‌مانده بود به طوری که احداث پل بزرگ جابر و تونل ۲۰۰متری و عملیات کوه‌بری و خاکبرداری و خاکریزی و زیرسازی در این قطعه قرار داشت که به اتمام رسید و هم اکنون پیمانکار مشغول آخرین مرحله یعنی آسفالت  مسیر است که در خرداد ماه آینده این ۶ کیلومتر نیز تکمیل و پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهادری  خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه قاضی‌خان- بدره مسیر شهرستان سیروان به سمت شهرستانهای جنوبی استان( بدره، دره شهر و آبدانان) حدود ۸۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود. 
وی افزود: اصلاح، تعریض، حذف نقاط پر حادثه و گردنه های منتهی به مسیر قاضی‌خان - بدره نیز در دستور کار قرار دارد و این طرح نیز به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
به گزارش ایسنا ، بهادری از ساختمانهای اداری در حال احداث میراث فرهنگی، محیط زیست و بهزیستی نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام شهرستان سیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان

دریافت 28 MB کد خبر 6097861

دیگر خبرها

  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح