Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله بهادری روز جمعه در بازدید از مراحل پایانی طرح راهسازی سیروان - بدره ( قاضی خان - بدره) اظهار داشت: طول جاده قاضی خان - بدره ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن در محدوده شهرستان سیروان و هفت کیلومتر در شهرستان بدره است.

وی افزود: این پروژه به دلیل پستی و بلندی های شدید و همچنین وجود رودخانه ها و ارتفاعات کوهستانی یکی از پرهزینه ترین پروژه‌های راهسازی استان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: بهره‌برداری از این پروژه عظیم می تواند علاوه بر خارج شدن سیروان از بن بست و اتصال آن به بدره، مسیر شهرستان های چرداول و سیروان به بدره، دره شهر و آبدانان را نیز بیش از ۸۰ کیلومتر کاهش دهد.

بهادری در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده و حجم عملیات راه سازی در هفت کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۰۰ متر حفاری و تکمیل شد، 

وی تاکید کرد: پل بزرگ جابر در این مسیر با هشت دهنه ۲۰ متری به پایان رسیده ، حدود ۲۰ پل دیگر در مسیر احداث و تا ۲ ماه آینده عملیات آسفالت و ایمن سازی مسیر به پایان خواهد رسید و تردد در این محور برقرار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جاده سیروان به بدره (قاضی خان -بدره) یکی از پروژه‌های ارتباطی استان ایلام است که حدود ۱۵ سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد.

بهره برداری از این پروژه مهم و عظیم می‌تواند استان ایلام را از ناحیه شرق که در بن بست کامل قرار گرفته است از وضعیت فعلی خارج و استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان و در آینده‌ نزدیک نیز بزرگراه‌ های کربلای معلی و نجف اشرف را به هم متصل و باعث توسعه همه جانبه استان شود.

شهرستان بدره در ۸۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها ایلام دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی افتتاح پروژه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی ایلام دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی افتتاح پروژه اخبار کنکور قاضی خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند.

وی بیان کرد: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

وی افزود: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته‌اند.

محمدی مقدم تصریح کرد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6095783

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد