Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@22:41:50 GMT

ماجرای تیراندازی به ماموران در بندرگز چه بود ؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۶۳۳

ماجرای تیراندازی به ماموران در بندرگز چه بود ؟

به گزارش رکنا، مدیر کل منابع طبیعی از شناسایی قاچاقچیان چوب مسلح در شهرستان بندرگز خبر داد.

عبدالرحیم لطفی مدیر کل منابع طبیعی گلستان گفت: بامداد امروز گشت یگان حفاظت منابع طبیعی بندرگز متوجه صدای اره برقی در جنگل‌های دست کاشت منطقه گز شرقی شدند.

عبدالرحیم لطفی افزود: با ورود یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بندرگز، قاچاقچیان که در حال قطع درختان کاج بودند با اسلحه شکاری به سمت ماموران تیراندازی کردند که خوشبختانه کسی آسیب ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قاچاقچیان که با مقاومت ماموران یگان حفاظت محیط زیست مواجه شدند، فرار را بر قرار ترجیح دادند.

لطفی افزود: قاچاقچیان سه نفر بودند که شناسایی و به دستگاه قضایی برای دستگیری معرفی شدند.

چند روز پیش هم در شهرستان گالیکش، قاچاقچیان چوب با یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان درگیر شدند و او را زخمی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاقچیان اسلحه شکاری دستگیری اخبار حوادث تیراندازی ماموران حفاظت گلستان یگان حفاظت محیط زیست سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون مرد فیلم تعرض جنسی بازیگر زن ایرانی کرونا دختر دوست دستگیر شد ایران منابع طبیعی یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

او با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، افزود: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی گفت: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟