Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس (لیگ جزیره) به عنوان بهترین لیگ جهان تصمیمی جالب برای فوتبالیست‌های مسلمان شاغل در ماه مبارک رمضان گرفت.

دوشنبه گذشته بود که لسترسیتی با کریستال پالاس در لیگ جزیره بازی داشت. داور در آن دیدار، بازی را متوقف کرد تا دو وسلی فوفانا و شیخو کویتا ۲ فوتبالیست مسلمان افطار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این توقف تاریخی در لیگ برتر به احترام فوتبالیست‌های مسلمان، سازمان لیگ فوتبال انگلیس از این اقدام داور حمایت کرد و در تصمیمی جدید تمام آن‌ها را تشویق کرد تا در خلال ماه مبارک رمضان قبل از سوت دیدار، با کاپیتان‌ تیم‌ها درباره فوتبالیست‌های مسلمان و روزه دارشان صحبت کنند و هماهنگی لازم برای توقف بازی به محض غروب خورشید و زمان افطار مهیا شود.

شب گذشته در بازی با منچستر یونایتد با رم در لیگ اروپا نیز پل پوگبا ستاره مسلمان فرانسوی شیاطین سرخ در کنار زمین روزه اش را افطار کرد و بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها داشت.

در همین رابطه یاسمین هارون رئیس جمیعت ورزش مسلمان انگلیس گفت: بانوی مسلمان ورزشکار در ایام ماه رمضان دچار سختی می‌شود. در همین رابطه مسئولان سازمان لیگ انگلیس می‌خواهند قبل از شروع مسابقه هماهنگی‌ها صورت بگیرد تا روزه داران در جریان بازی بتوانند افطار کنند.

در دیدار امشب ساوتهمپتون با لسترسیتی هم هماهنگی انجام شده تا فوتبالیست‌های مسلمان بتوانند در جریان بازی افطار کنند.

بیشتر بخوانید

توقف بازی در لیگ جزیره برای افطار بازیکن مسلمان + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ جزیره دنیای ورزش اخبار ورزشی فوتبالیست های مسلمان سازمان لیگ لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعویض پیراهن تیم گل‌گهر سیرجان در نیمه دوم بازی با شمس آذر قزوین از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران باعث تعجب تماشاگران و بینندگان این مسابقه شد.

ایرج نظری ناظر داوری دیدار گل‌گهر و شمس آذر در خصوص اتفاق رخ داده در بازی شب گذشته به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شب قبل از مسابقه سرپرست‌های دو تیم لباس‌هایی که قرار بود تیم ها با آنها وارد زمین شوند مطابق آیین نامه به جلسه هماهنگی آوردند. در نشست هماهنگی لباس هر دو تیم تیره ولی قابل رؤیت بود و مشکلی نداشت اما بازی دو تیم زیر نور برگزار شد که آنجا ایجاد مشکل کرد! حس کردیم که در چنین شرایطی تشخیص برای دو تیم دشوار شده، با هماهنگی حسین جنگی مسئول برگزاری مسابقه، مسئولان دو تیم توافق کردند و تیم میزبان در نیمه دوم با پیراهن سفید وارد زمین شد.  

نظری ادامه داد: پیش از بازی هیچ یک از دو تیم و دیگر عوامل برگزاری مسابقه پیش‌بینی نمی‌کردیم زیر نورِ پروژکتور تشخیص برای بازیکنان دو تیم سخت باشد، البته داور مشکلی برای تشخیص نداشت. طبق قانون تیم میهمان باید با پیراهن دوم بازی می‌کرد، اما در جلسه پیش از بازی تشخیص داده نشد که نیاز است تا تیم میهمان با پیراهن دوم بازی کند. اگر بازی زیر نور آفتاب بود شاید نیازی به تغییر لباس نداشتند ولی تیم میهمان یعنی شمس آذر پیراهن دوم خود را نیاورده بود. به همین دلیل گل گهر که پیراهن سفید داشت در نیمه دوم از آن لباس استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات