Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  پیش از این حمید کاظمی و ایمان غلامی، مهاجمان بادران در صدر جدول گلزنان قرار داشتند. دو مهاجمی که در بازی با هوادار شب تلخی را تجربه کردند.

ایمان غلامی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، موفق به فتح دروازه حریف نشد و حمید کاظمی هم بلافاصله بعد از ورود به میدان در دقایق ابتدایی نیمه دوم از سوی داور اخراج شد تا بادران نتواند شکست یک بر صفر را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ثانیه‌های پایانی بازی نیز که همه حتی دروازه‌بان بادران جلو کشیده بودند این تیم گل دوم را دریافت کرد. 

این بهترین فرصت برای عارف رستمی و علی فاتح بود که خود را به صدر جدول گلزنان برسانند و ۹ گله شوند.

عارف رستمی این روزها در ترکیب خط حمله تیم خیبر درخشان ظاهر می‌شود و زننده بیشتر گل‌های حساس تیمش بوده است. علی فاتح نیز در تیم پارس جنوبی بیشتر توپ‌ها به او ختم می شود، چون چارچوب دروازه حریفان را به خوبی می‌شناسد.

البته آمار گلزنی در این فصل از بازیهای لیگ یک بسیار پایین است. معدل گل زده بهترین گلزن در هر بازی به نیم گل هم نمی‌رسد و این شاید به خاطر کثرت مدعیان باشد که موجب شده امتیازات مدام بین تیم‌ها تقسیم شود.  

جدول گل زنان لیگ یک در پایان هفته بیست و دوم از این قرار است:

۹گل:

خیبر خرم آباد: عارف رستمی

پارس جنوبی: علی فاتح

۸گل:

بادران تهران: حمید کاظمی – ایمان غلامی

۷گل:

استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا

مس کرمان: بابامحمدی

مس کرمان: سیدپیمان میری

۶گل:

استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی

۵گل:

خوشه طلایی ساوه: کامبیز دهقانی

آرمان گهرسیرجان: علی وزیری پناه

قشقایی شیراز: امین هاشمی فرد

رایکا بابل: صیاد کوکبی

استقلال خوزستان: بهروز بارانی

بادران تهران: احسان پیرهادی

رایکا بابل: علی خسرونژاد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بادران تهران خیبر خرم آباد لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام مهم تراکتور منفی شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

اما برخلاف خبر اولیه، استعلام جدید باشگاه تراکتور حاکی از آن است که به زعم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، محرومیت آقاسی در بازی با چوکا سپری شده و این بازیکن برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مشکلی در همراهی تیمش نخواهد داشت.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

به این ترتیب و با توجه به غیبت سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، تراکتور چالش غیبت دیگر مدافع مرکزی خود را نخواهد داشت و عارف امکان همراهی تیم تراکتور را دارد.

تیم تراکتور روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، در ورزشگاه یادگارامام از ساعت 18:30 میزبان ذوب آهن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد