Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:05:38 GMT

ارگانها در ارائه بسته‌های حمایتی به جامعه هدف کوشا باشند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۵۷۵

ارگانها در ارائه بسته‌های حمایتی به جامعه هدف کوشا باشند

سید زین العابدین موسوی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر ما از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نامناسبی قرار دارد که امیدوارم با رعایت پروتکل‌ها هر چه سریعتر از وضعیت قرمز خارج شویم.

وی افزود: مردم شریف آبادان در خروج از این وضعیت همکاری بیشتری داشته باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را همراهی کنند زیرا اگر همه بصورت منسجم وظایف خود را در مقابله با کرونا انجام ندهیم در وضعیت قرمز خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به تشدید محدودیت ها به مدت یک هفته در آبادان بیان کرد: بازاریان با مراجعه به دستگاههای ذیربط از بسته های حمایتی استفاده کنند ، دستگاههای اجرایی ، نهادهای برخوردار و شرکتهای صنعتی درآمدزا نیز باید در ارائه بسته های حمایتی به گروههای هدف پیشتاز باشند.

وی گفت‌: اگر متقاضیان برای دریافت بسته های حمایتی که دولت برای صاحبان کسب و کارها و کسبه فراهم کرده با مانع تراشی سازمانی مواجه شوند، به شدت با مدیر دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد چنانچه دستگاهی اختیاراتی فراتر از این بسته ها هم دارد در ارائه به مردم دریغ نکند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: ناظران صمت، بهداشت، شهرداری و ستادکرونا با پشتوانه ناجا از فردا به صورت جدی ‌و لحظه ای در شهر انجام وظیفه می کنند تا هیچ تخلفی از دید قانون پنهان نماند.

موسوی افزود: از مردم شریف آبادان تقاضا می شود رعایت بهتر و بیشتر فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: فعالین اجتماعی و فضای مجازی کمک کنند مردم به استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی رغبت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند برخی افراد در ناامید کردن مردم در فضای مجازی قلم بزنند.

موسوی گفت: از علما، طلاب، پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیج و نیروهای جهادی و مومنین انتظار می رود از باب امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک  رهنمون کنند.

۱۰ شهرستان خوزستان از جمله خرمشهر و آبادان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان آبادان ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت اخبار کنکور بسته های حمایتی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا: میزان تامین ارز برای واردات کالاهای گوناگون از ابتدای سال تاکنون به ۴ میلیارد و۴۴۴ میلیون دلار رسید.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران