Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ عیسی قاسم از علمای برجسته بحرین بر ضرورت اصلاح ریشه‌ای در این کشور و احقاق حقوق مشروع مردم آن تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المنار، آیت الله عیسی قاسم تاکید کرد اصلاح ریشه ای واقعی و مستحکم که تداوم آن تضمین شده باشد، یک ضرورت است.

این عالم برجسته بحرینی افزود مردم مقاوم بحرین حدود حقوق خود را می داند و برای گفتگو آماده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ قاسم اظهار داشت در بحرین شبکه های از بحرانهای شدید و اوضاع آشفته وجود دارد که موجودیت آن را تهدید می کند که این وضعیت نتیجه سیاستهای رسمی(آل خلیفه) است.

وی سیاست سرکوبگرانه آل خلیفه را سبب ادامه بحرانها و تشدید و پیچیدگی آن دانسته است، رژیمی که هیچ اعتقادی به اصلاح یا تغییر ندارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، فیل سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه