Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:30:50 GMT

آتش‌نشان فداکار شهر اندیشه در حین خدمت به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۸۹۶۵

آتش‌نشان فداکار شهر اندیشه در حین خدمت به شهادت رسید

گروه استان‌ها - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر اندیشه گفت: یکی از نیروهای زبده و فداکار این سازمان در حین انجام مأموریت و اطفای حریق به درجه پرفیض شهادت نائل آمد. - اخبار استانها -

علی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در شهریار، با اشاره به حریق در یک مجتمع مسکونی و به شهادت رسیدن یکی از مأموران اظهار داشت: شهید محسن لک در حین انجام مأموریت اطفای حریق در فاز 5 شهر اندیشه به دلیل اتمام اکسیژن دستگاه تنفسی دچار خفگی و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک مجتمع مسکونی 7 طبقه در فاز 5 شهر اندیشه دچار حریق شد که به دلیل آتش گسترده و سوختن کابل‌های برق و دود غلیظ مأمور فداکار سازمان آتش‌نشانی دچار حادثه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر اندیشه در ادامه گفت: مأموران آتش‌نشان و به‌ویژه شهید محسن لک، تمامی ساکنان این مجتمع مسکونی را از آتش‌سوزی و دود غلیظ احاطه‌شده در این ساختمان نجات دادند.

روزه با طعم عشق و آتش؛ ضیافت افطار در ایستگاه شماره 1 آتش‌نشانی کرمان به روایت تصویرواکاوی تلخ کمبود تجهیزات آتش‌نشانی در زنجان/ چرا مسئولان تخصیص 1.7 میلیارد تومان اعتبار را با فخر اعلام می‌کنند؟اعلام 70 مورد آتش‌سوزی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران در شب چهارشنبه آخر سال

عسگری با اشاره به خدمت 17 ساله شهید لک در سازمان آتش‌نشانی شهر اندیشه گفت: شهید محسن لک به‌عنوان رئیس ایستگاه شماره 3 فاز 5 شهر جدید اندیشه در حال خدمت‌رسانی بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر اندیشه در پایان خاطرنشان کرد: نباید جان‌افشانی‌ها و ایثار مأموران آتش‌نشان در حین خدمت به فراموشی سپرده شود. در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پیکر مطهر این شهید روز یکشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قدردان اندیشه تشییع می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است