Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین الهیاری مستندساز شیرازی جایزه ویژه هیات داورانِ جشنواره فیلم کردزبان لندن را برای مستند کوتاه شین و ژین کسب کرد.

مستند کوتاه شین و ژین در آبان ماه ۱۳۹۶ و پس از وقوع زلزله ویرانگر شهرستان سرپل ذهاب و ازگله کرمانشاه با موضوع زلزله در قالبی شاعرانه در استان کرمانشاه ساخته شد و امسال پخش جهانی خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل سازنده این مستند عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: حسین الهیاری، مدیر تولید: ابراهیم عبدالحکیمی، فیلمبردار: محمد ناصری راد، موسیقی: مونا رضایی، مشاور موسیقی: نادر مشایخی، تدوین: احسان میلانی، طراح صدا: احسان افشاریان، صدابردار: علیرضا اکرادی، طراح پوستر: محمود غلامی.

جشنواره فیلم کردی (کردزبان) لندن London Kurdish Film Festival از شانزدهم تا بیست و هفتم آوریل ۲۰۲۱ میلادی برابر با ۲۷ فروردین تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰ شمسی در این شهر برگزار شد و آیین اختتامیه آن شامگاه هشتم فروردین بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم کرد زبان مستندساز شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر