Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستال پالاس و منچسترسیتی فردا عصر در چارچوب بازی های هفته ۳۴ فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی کریستال پالاس و منچسترسیتی: اطلاعات بازی کریستال پالاس و منچسترسیتی تاریخ برگزاری: شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱ می ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۱۶:۰۰ به وقت تهران مکان برگزاری: سلهرست پارک، لندن رقابت: هفته ۳۴ لیگ برتر – فصل ۲۰۲۰/۲۱ بررسی وضعیت تیم های کریستال پالاس و منچسترسیتی کریستال پالاس در هفته های اخیر شرایط خوبی نداشته است و در ده بازی اخیر خود فقط دو بار موفق به کسب پیروزی شده و پنج بار شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستال پالاس اکنون با یک بازی کمتر از رقبا در رده سیزدهم جدول است. کریستال پالاس یکی از ضعیف ترین خط دفاعی و خط حمله های لیگ را در اختیار دارد و روی هم رفته نه در فاز دفاعی خوب بوده و نه در فاز هجومی. منچسترسیتی روزهای بسیار خوبی را سپری می کند. سیتیزن ها در هفته ای که گذشت، ابتدا با شکست تاتنهام قهرمان لیگ کاپ شدند و سپس موفق شدند پاری سن ژرمن را در خانه اش شکست دهند. منچسترسیتی در بازی مقابل کریستال پالاس به دنبال پیروزی خواهد بود تا هم یک قدم به قهرمانی در لیگ نزدیک شود و هم با روحیه ای مضاعف در روز سه شنبه به مصاف پاری سن ژرمن برود. سیتیزن ها برای این دیدار مصدومی ندارند و فقط یک محروم دارد و همین موضوع، دست پپ برای استفاده از سیستم چرخشی و استراحت دادن به بازیکنان مهمش برای بازی حساس لیگ قهرمانان، باز گذاشته است. ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچسترسیتی

کریستال پالاس (۲-۴-۴): گوایتا | فن آنهولت، دان، کویاته، وارد | ازه، ریدوایلد، میلیوویویچ، آیو | زاها، بنتکه

منچسترسیتی (۱-۳-۲-۴): ادرسون | کانسلو، گارسیا، لاپورته، آکه | رودری، فرناندینیو | استرلینگ، سیلوا، ژسوس | آگوئرو غایبان کریستال پالاس و منچسترسیتی

کریستال پالاس: ممدو ساخو، جیمز تامکینز، وین هنسی، ناتان فرگوسن (مصدوم) – گری کهیل، کانر ویکام، جیمز مک آرتور (مصدوم – احتمالی)

منچسترسیتی: جان استونز (محروم) جدول رده بندی لیگ برتر رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۱ منچسترسیتی ۲۴ ۵ ۴ ۶۹ ۲۴ ۴۵ ۷۷ ۱۳ کریستال پالاس ۱۰ ۸ ۱۴ ۳۴ ۵۴ ۲۰- ۳۸ رویارویی های پیشین کریستال پالاس و منچسترسیتی در شش تقابل اخیر دو تیم، کریستال پالاس فقط یک بار پیروز شده استبهترین بازیکنان کریستال پالاس و منچسترسیتی از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز کریستال پالاس ویلفرد زاها (۶.۹۱) ویلفرد زاها (۱۰) اندروس تاونسند، ابرچی ازه (۴) منچسترسیتی کوین دی بروین (۷.۵۶) ایلکای گوندوعان (۱۲) کوین دی بروین (۱۱) نکات آماری منچسترسیتی هر ۱۰ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر را برده است. منچسترسیتی در ۵ بازی از ۸ دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر، کلین شیت کرده است. منچسترسیتی در ۸ بازی از ۹ دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر، در هر بازی حداقل ۲ گل زده است. منچسترسیتی ۱۹ بازی از ۲۱ دیدار اخیر خود در لیگ برتر را برده است. منچسترسیتی در ۱۱ بازی از ۱۲ تقابل اخیر خود با کریستال پالاس، در هر بازی حداقل ۲ گل زده است. منچسترسیتی ۵ دیدار از ۶ تقابل خارج از خانه اخیر خود با کریستال پالاس را برده است. کریستال پالاس در سه بازی اخیر خود پیروز نشده و کلین شیتی نیز به ثبت نرسانده است. کریستال پالاس در ۵ تقابل اخیر خود با منچسترسیتی، کلین شیت نکرده است. پیش بینی هواسکورد

کریستال پالاس ۰-۲ منچسترسیتی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستال پالاس و منچسترسیتی خارج از خانه اخیر خود اخیر خود در لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا