Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال تراکتور که در آخرین بازی خود در گروه دوم موفق شده بود شارجه امارات را با دو گل شکست دهد و با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم جای بگیرد و برای صعود در انتظار نتیجه دیدارهای پایانی گروه نخست بود.

براساس نتایج به دست آمده در بازی های امشب با شکست استقلال تاجیکستان مقابل آلمالیق ازبکستان و الهلال عربستان برابر شباب الاهلی، استقلال تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و تفاضل گل الهلال با گلی که در دقیقه ۹۰ از شباب الاهلی دریافت کرد مثبت ۲ شد و در نتیجه صعود تراکتور با ۱۰ امتیاز ‌و تفاضل گل مثبت ۳ به مرحله حذفی قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال عربستان نیز برای صعود باید چشم انتظار نتیجه دیدار الاهلی و الدحیل بماند؛ در واقع تساوی این دو تیم می تواند سند صعود الهلال را به دور بعد امضا کند.

تراکتور در مرحله بعد مسابقات باید به مصاف النصر عربستان برود.

پیش از این استقلال و پرسپولیس صعود خود را به دور حذفی قطعی کرده بودند و فولاد نیز با شایستگی از صعود به مرحله بعدی رقابت ها جا ماند.

برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۲ و ۲۳ شهریور پیگیری می‌شود، به شرح زیر است (نام میزبان ابتدا آمده است):

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران
استقلال ایران - الهلال عربستان
النصر عربستان - تراکتور ایران
الشارجه امارات - الوحده امارات

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس استقلال تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد