Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:36:55 GMT

فروش کفش‌های مسی به قیمت ۱۷۳ هزار دلار!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۱۶۳۶

فروش کفش‌های مسی به قیمت ۱۷۳ هزار دلار!

در یک مزایده، کفش‌های فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به فروش رفت.

به گزارش ایمنا، کفش‌هایی که لیونل مسی با آن ششصد و چهل‌وچهارمین گلش را برای بارسلونا به ثمر رسانده بود و با گذر از رکورد پله، رکورددار بیشترین گل‌زده برای یک باشگاه شد، در یک مزایده به مبلغ ۱۷۳ هزار دلار فروخته شد تا عوائد حاصل از آن عوائد حاصل از آن به کودکانی اهدا می‌شود که در حال مبارزه با بیماری سرطان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بالاترین رقم پرداختی برای خرید یک جفت کفش فوتبالی در تمامی مزایده‌هایی است که تاکنون برگزار شده است. فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا این کفش‌ها را به موزه هنر کاتالان اهدا کرد بود.

مسی ۳۳ ساله در تاریخ سوم دی ماه در برتری ۳ بر صفر بارسلونا مقابل وایادولید در چارچوب هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا، در دقیقه ۶۵ با گلی که به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود با پیراهن بارسا را به عدد ۶۴۴ در ۷۴۹ بازی رساند و با گذر از رکورد پله، رکورددار بیشترین گل‌زده برای یک باشگاه شد.

برنده ۶ توپ طلا این فصل در ۴۳ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۳۴ گل‌زده و ۱۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: تسنیم

کد خبر 490426

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لالیگا بارسلونا لیونل مسی فوتبال اروپا تیم فوتبال بارسلونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام

یک تابلو نقاشی اثر «گوستاو کلیمت»، نقاش برجسته اتریشی که گمان می‌رفت از مدت‌ها قبل گم شده است، در یک حراجی به قیمت ده‌ها میلیون دلار به فروش رسید.

به گزارش ایسنا، «پرتره خانم لیزر» اثر «گوستاو کلیمت»‌ که در حقیقت تابلو نقاشی از تصویر یک زن جوان است که به علت درگذشت «کلیمت» ناتمام باقی ماند، در جریان حراجی که روز چهارشنبه برگزار شد، به‌رغم حاشیه‌هایی درباره موضوع و تاریخچه آن به قیمت ۳۲ میلیون دلار معادل ۳۰ میلیون یورو فروخته شد.

«رویترز» نوشت، این تابلو نقاشی که در ماه ژانویه و پیش از مزایده به نمایش گذاشته شده بود، درحالی مدت‌ها به عنوان یک اثر هنری گمشده در نظر گرفته می‌شد که در حقیقت چندین دهه در یک ویلای خصوصی واقع در وین نگهداری می‌شد. کارشناسان پیش از مزایده این اثر ارزش آن را بین ۳۰ الی ۵۰ میلیون دلار برآورد کرده بودند.

در این نقاشی یک سوژه احتمالاً نوجوان در لباس فیروزه‌ای و یک بالپوش گلدار با چشم‌های قهوه‌ای نافذ و موهای تیره و مجعد به همراه پس‌زمینه‌ای سرخ به تصویر کشیده است.

کاتالوگ‌های اخیر آثار کلیمت (۲۰۰۷ و ۲۰۱۲) موضوع این نقاشی پرتره را دختری ۱۸ ساله به نام مارگارت کنستانس لیزر (متولد ۱۸۹۹) دختر صنعتگر بزرگ آدولف لیزر، معرفی می‌کند. تحقیقات جدیدی که توسط خانه حراج وین انجام شده اکنون نشان می‌دهد که دو عضو دیگر از خانواده لیزر ممکن است به عنوان سوژه کلیمت به کار گرفته شده باشند: هلن لیزر (متولد ۱۸۹۸)، دختر بزرگ هنریت آمالی لیزر-لاندو و جاستوس لیزر و دختر کوچکتر آنها آنی لیزر (متولد ۱۹۰۱). خانواده لیزر متعلق به جامعه طبقه رده بالای وین و از حامیان مشهور گوستاو کلیمنت مدرنیست مشهور اتریشی بودند.

کلیمت احتمالا این نقاشی پرتره را در سال ۱۹۱۷، تنها یک سال قبل از مرگش بر اثر سکته مغزی، آغاز کرد. اینکه وقتی این نقاشی در استودیوی «کلمیت» بود و چه اتفاقی برای آن نقاشی پس از مرگ کلیمت در سال ۱۹۱۸ افتاد، مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره