Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال تراکتور ایران - النصر عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۳ شهریور ماه به مصاف هم می‌روند.

تیم النصر عربستان به عنوان میزبان بازی‌های گروه D در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های فولاد، السد و الوحدات اردن همگروه بود و با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D  به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

النصر عربستان در بازی رفت به تساوی یک - یک برابر فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و در بازی برگشت این تیم عربستانی ۲ گل به حریف  ایرانی خود  زد.  

عبدالرزاق حمدالله یکی از بازیکنان شاخص النصر محسوب می‌شود، اما این بازیکن به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر تیم تراکتور نیست و این خبر خوبی برای تراکتوری‌ها است. علاوه بر این، علی لاجامی و عبدالله مادو هم به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.  

تیم النصر عربستان  تاکنون برابر تراکتور قرار نگرفته است. این تیم عربستانی فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی  لیگ قهرمانان آسیا  به مصاف پرسپولیس رفت که در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.  

تیم النصر در لیگ عربستان وضعیت خوبی ندارد و در جایگاه پنجم رقابت‌های داخلی این کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید

تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

دریافت 39 MB کد خبر 6089375

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد