Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در چند بازی از لیگ برتر امسال با سیاست نبودیم و امتیاز از دست دادیم. - اخبار ورزشی -

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیروزی تیمش برابر پارس‌جنوبی در جام حذفی گفت: در مجموع بازی خوب و جذابی بود و خدا را شکر که با نتیجه‌ای قاطع به برد رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام حذفی چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌های لیگ دسته اول یا دسته دوم همیشه با چند برابر انگیزه به میدان می‌روند، با این حال جای شکرش باقی است که پارس‌جنوبی را شکست دادیم و به مرحله بعدی رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند در جام حذفی مدعی قهرمانی باشد؟» عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و حالا تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با فولاد است. اگر می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم نباید اشتباه کنیم چون در این جام فرصتی برای جبران وجود ندارد. ما هم مثل بقیه تیم‌ها دنبال قهرمانی هستیم تا از یک مسیر کوتاه به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

عاشوری در خصوص 5 برد پیاپی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی، تصریح کرد: خدا را شکر که شرایط تیم خوب شد و این 5 برد یک تکان اساسی به گل‌گهر داد. البته ما در لیگ برتر می‌توانستیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم امادر بعضی از بازی‌ها با سیاست نبودیم و چند امتیاز حساس از دست دادیم. در ادامه لیگ تلاش می‌کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و یک رتبه خوب به دست بیاوریم.

هافبک گل‌گهر در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد واقعا تیم باکیفیتی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم سایستگی صعود را داشت. آنها بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی دارند و ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، البته هدف ما برد است و امیدوارم با دست پر اهواز را ترک کنیم.

جام حذفی فوتبال| گل‌گهر؛ نخستین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر یکشنبه در نشست شناسایی و رفع مشکلات بستر اینترنت تلفن همراه در سطح شهرستان رشت با گرامیداشت روز شوراها اظهار کرد: شوراهای اسلامی پل ارتباطی بین نظام، دولت و حاکمیت با مردم هستند و نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت ایفا می‌کنند.

فرماندار رشت با اشاره به چالش‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: قطعی‌های مکرر تلفن و اینترنت به دلیل سرقت‌های گاه بی گاه اتفاق می‌افتد.

عاشوری با اشاره به دست درازی سارقان به زیرساخت‌های ارتباطی گیلان و رشت اضافه کرد: با توجه به ارزشمند بودن سیم‌های مسی در شبکه ارتباطی مورد توجه سارقان قرار می‌گیرد.

وی، برخورداری از تلفن ثابت را جزو ملزومات خانوارها برشمرد و افزود: اگرچه ورود تلفن همراه در عرصه ارتباط طیف گسترده‌ای از نیازها را پاسخ داده است اما بهره مندی از تلفن ثابت از ضروریات خانوارها به شمار می‌رود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: تمام نقاط رشت دارای دسترسی‌های مکالمه‌ای است که این مهم باید تقویت شود.

عاشوری با اشاره به خسارت‌های جبران ناپذیر سرقت به شبکه ارتباطی اضافه کرد: تلفن ثابت برخی روستاهای رشت به دلیل سرقت‌های مکرر قطع است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فیبر نوری در رشت افزود: برای جلوگیری از دست درازی سارقان نیاز است که فیبر نوری جایگزین کابل‌های مسی شود.

فرماندار رشت از راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این روستاها دارای بالای ۱۰۰ خانوار جمعیت هستند و با نصب فیبر نوری نیازهای های ارتباطی شأن برطرف می‌شود.

عاشوری با اشاره به تقویت تجارت الکترونیک در رشت بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی تجارت الکترونیکی در روستاها را به همراه دارد.

کد خبر 6091035

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس