Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین محرابی، رئیس اتاق اصناف همدان گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های مشاغل غیرضروری در شهر‌های قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد و با توجه به اینکه استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است، اعمال و تمدید محدودیت‌ها تا پایان هفته ،ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز امیدواری از کاهش آمار مبتلایان به کرونا و از سرگیری فعالیت مشاغل در هفته آینده گفت: کسبه و اصناف همیشه باریگر مردم بوده اند و در این هفته نیز دلسوزانه تابع قوانین و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی مسئولان خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف همدان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تداوم مراجعه روزانه بیماران به مراکز درمانی و فوت رو به افزایش همشهریان، تداوم تعطیلی بازار و کاهش تردد‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد.

محرابی عنوان کرد: اگر چه تعطیلی ها،  مشکلات اقتصادی را برای کسبه و بازاریان ایجادکرده است، اما تا رسیدن به وضعیت قابل اطمینان درمورد قطع زنجیره ابتلا و مهار بیماری، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان اولویت اصلی واحد‌های صنفی است.

او عنوان کرد: رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ضروری است و دستگاه‌های نظارتی و بازرسان با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف و بازار ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی