Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز عربیا؛ اپل قصد دارد در سیاست حفظ حریم خصوصی تلفن‌های هوشمند خود تغییراتی ایجاد کند تا محصولات تبلیغاتی خود را که از طریق فروشگاه اپل به صورت اینترنتی به فروش برساند و ارتقا دهد. با توجه به محدودیت‌های جدید حریم خصوصی، به گفته مدیران تبلیغات، شرکت‌های تبلیغاتی که کاربران آیفون را هدف قرار می‌دهند، در صورت خرید فضای تبلیغاتی از اپل، اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد تبلیغات خودشان به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وال استریت ژورنال، مدیران و سازندگان برنامه‌های تبلیغاتی می‌گویند این بروزرسانی می‌تواند تجارت تبلیغاتی گسترده‌ای را برای اپل به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

چطور تبلیغات گوشی آیفون را خاموش کنیم؟/ روش‌های بستن تبلیغات ضد ردیابی در آیفون به روز رسانی سیستم عامل، کمک به شرکت‌های تبلیغاتی

جدیدترین بروز رسانی سیستم عامل اپل، طوفانی را در صنعت تبلیغات و فراتر از آن ایجاد کرده که با اجازه دادن به کاربران در مورد تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهند به برنامه‌ها اجازه دهند آن‌ها را برای اهداف تبلیغاتی ردیابی کنند، تغییر کرده است. این بدان معناست که شرکت‌ها به زودی داده‌های کمتری در مورد افرادی که تبلیغات آن‌ها را می‌بینند، پیدا می‌کنند.

برنامه‌های موجود در سیستم عامل اپل از کاربران اجازه می‌گیرند تا آن‌ها را برای اهداف تبلیغاتی ردیابی کنند و هنگام هدف قرار دادن کاربرانی که ترجیح داده اند در ردیابی شرکت نکنند، تبلیغاتی برای آن‌ها نمایش داده نمی‌شود. شرکت‌ها سه روز باید صبر کنند تا اطلاعاتی درباره تعداد کل کاربرانی که تبلیغات را مشاهده کردند، برایشان فرستاده شود.

افرادی که با بروزرسانی‌های جدید اپل آشنا هستند می‌گویند شرکت‌های تبلیغاتی که فضای تبلیغات را از اپل خریداری می‌کند می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد رفتار کاربر دریافت کند. آن‌ها گفتند که می‌توانند بدانند کدام تبلیغات توسط کاربران به طور خاص مشاهده شده، کدام کلمات کلیدی جستجو شده و این تبلیغ کنندگان پس از مدت کوتاهی نتیجه مدنظر خودشان را می‌گیرند. مدیران تبلیغات می‌گویند این امر می‌تواند به اپل در جذب تبلیغ دهنده‌ها مزیت داشته باشد، خصوصاً اگر این شرکت فناوری تجارت تبلیغات خود را گسترش دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حریم خصوصی شرکت اپل محصولات اپل حریم خصوصی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم بازیان دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: باور این بود که این کار اتفاق نمی‌افتد. ما باید باور کنیم که می‌توانیم و به دنبال کارهای نشدنی برویم. قطار واگذاری دو باشگاه ۲۰ سال در حرکت بود و اراده دولت‌های محترم مبنی بر واگذاری به نتیجه نرسید.

وی تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم این قدم برای خصوصی‌سازی در سال ۱۴۰۱ برداشته شد و با ورود دو باشگاه به فرابورس ۱۰ درصد سهام آنها به مردم واگذار شد و مقدمات واگذاری کلید خورد. در این فاصله با کمک دولت و وزیران ورزش و اقتصاد و همچنین سازمان خصوصی‌سازی، دو مرحله مزایده برگزار و متفاوت با دوران قبلی، شرایط واگذاری شکل گرفت.

وی افزود: این دو باشگاه همزمان با هم عرضه شدند و واگذاری نتیجه بخش بود و ۸۵ درصد سهام آنها در این مرحله از مزایده عرضه شد و با ۱۰ درصد قبلی ۹۵ درصد سهام واگذار و عملا دیگر دولتی نیستند و تنها ۵ درصد سهام آنها در اختیار دولت است. ما به عنوان سازمان خصوصی‌سازی مرحله‌ای را قبل از واگذاری بایستی دنبال کنیم و آن هم بررسی و مطالعه روی مشتریان راهبردی و استراتژِیک است و هدف عمده واگذاری بسته به بهبود شرایط مالکان دارد. مالکان جدید باید از صلاحیت لازم مدیریتی، فنی و مالی برخوردار باشند و ارزیابی شوند و سازمان فرابورس آنها را بررسی می‌کند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرد: این امر مهم در مورد مشتریانی که اعلام آمادگی کردند چون کنسرسیوم ملی پتروشیمی خلیج فارس برای خرید باشگاه استقلال و هلدینگ بانک‌های شهر، تجارت، ملت، اقتصاد نوین، رفاه و صادرات برای باشگاه پرسپولیس هر دو شرایط لازم را برای مالکیت این دو باشگاه داشتند. مشغول برگزاری تشریفات قراردادی بودیم و این هفته مراحل واگذاری نهایی طی می‌شود و عملا به مالکان جدید تا پایان دوره اقساط ۶ ساله واگذار می‌شود.

وی ادامه د اد: قیمت معامله ما برای هر دو باشگاه ۱۰ درصد به صورت نقدی و ۹۰ درصد مابقی، طی ۶ سال پرداخت می‌شود. دو مالک جدید می‌توانند از فردا بگویند اقساط را یکجا پرداخت می‌کنیم اما امر ورزش مهم و باید این مراتب نظارت شود و روند قانونی خود را طی کند. مدیریت بنگاه‌ها امروز جدا از مالکیت است و خودشان به جمع‌بندی می‌رسند و به اهل فن می‌سپارند. بنگاه‌های بزرگ کاملا آشنا به حاکمیت شرکتی هستند و این دو باشگاه باید به سمت بهبود شرایط بروند.

وی تصریح کرد: تا مالکیت قطعی نشود اعضای هیات مدیره را نمی‌توانند مشخص کنند و ضمن آنکه مالکیت تا پایان هفته منتقل می‌شود و بعد از آن می‌توانند مجمع تشکیل دهند و اعضا را انتخاب کنند. برای عمده مجوزها برای تغییرات اساسی برای افزایش سرمایه و اخذ تسهیلات و تغییر اساسنامه باید از سازمان خصوصی‌سازی اجازه گرفته شود. مهم این است که دوباره دغدغه این را نداشته باشیم که بخشی از سهام دولتی و برخی غیردولتی است.

بازیان یادآور شد: برخی از باشگاه‌ها چون شرکت دولتی هستند باید حتما پسوند آنها تغییر کند و می‌توانند این موضوع را پیشنهاد کنند و مخالفتی با آن نشده اما تا زمانی که به طور رسمی درخواست نشود نمی‌توانیم آن را در قرارداد عنوان کنیم.

وی افزود: برای تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس، درخواستی آمده که این موارد هم محل طرح و بحث است و می‌توانند هر پسوندی را مالکان در چارچوب قانون مطرح کنند. اگر نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر کند و منع قانونی نداشته باشد مورد ملاحظه قرار می‌گیرد.

کد خبر 848219 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی