Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:18:57 GMT

قاری و مداح فارس در زادگاهش آرام می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۳۹۹

قاری و مداح فارس در زادگاهش آرام می‌گیرد

ایسنا/فارس مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم حیدرعلی حسین‌زاده، قاری، مربی قرآن و یکی از مداحان فارس در دره‌گز استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مرحوم حیدرعلی حسین‌زاده، قاری، مربی قرآن و یکی از مداحان استان فارس بود که عصر پنج‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ به‌ دلیل ابتلا به کرونا در شیراز درگذشت.

مراسم وداع با پیکر آن مرحوم که اصالتاً زاده دره‌گز استان خراسان رضوی بود و به‌ پیروی از نیاکان خود خادمی خاندان عصمت و طهارت(ع) را دنبال کرد، جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ بعد از نماز ظهر و عصر در محوطه صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور جمعی از مداحان و هیئت‌های مذهبی و قرآنیان شیراز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برگزاری این مراسم پیکر مرحوم برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش منتقل شد و بناست که مراسم تشییع و خاکسپاری این خادم اهل بیت(ع) عصر امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ برگزار شود.

علاوه بر این‌ مراسم‌ سوم و هفتمین روز درگذشت این مربی قرآن که طی سه دهه اهتمام ویژه‌ای به تربیت نسل قرآنی به‌ ویژه نونهالان و کودکان داشت، در دره‌گز برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مداحي قاری قرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع فارس استان خراسان رضوی همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»

علی جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعی‌از مداحان و ستایش‌گران‌جوان استان قزوین در چهارمین همایش‌ملی «الی الحبیب» در اصفهان شرکت خواهند کرد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر در استان قزوین با بیان اینکه ۲۵ نفر از مداحان قزوینی در این همایش حضور دارند، اضافه کرد: این همایش با حضور مداحان به عنوان یکی از ارکان اصلی هییت ها به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این همایش از فردا ۱۹ اردیبهشت آغاز خواهد شد و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6099577

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند