Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:26:50 GMT

سهام عدالتی‌های این چهار استان گوش به زنگ باشند!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۴۸۵

 

به گزارش بورس تابناک، سرانجام انتخابات اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برای آن دسته از مشمولانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند، فرا رسید تا با برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره، مدیریت این شرکت‌ها به افراد منتخب مشمولان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس امروز شاهد برگزاری مجامع چهار شرکت مذکور خواهیم بود و سهامداران این چهار استان که پیش از این باید سجامی می‌شدند باید به تارنمای www.dima.csdiran.ir مراجعه کنند.

بدیهی است که افرادی که به عنوان اعضای هیات‌مدیره انتخاب می‌شوند، سکان‌دار شرکت‌ها و دارایی مردم شده و عملکرد آنها روی آینده شرکت‌ها تاثیرگذار است. بنابراین حضور مشمولان در این مجامع و رأی آنها در تعیین این سرنوشت حیاتی است.

بر این اساس از میان چهار شرکت مذکور، فقط شرکت سرمایه‌گذاری استانی گیلان آگهی مجمع عمومی را منتشر کرده است که بر اساس آن مجمع این شرکت راس ساعت ۱۳ در تارنمای مذکور برگزار خواهد شد.

ساعت برگزاری مجامع سایر شرکت‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هجدهم رمضان سهام عدالت مجامع شرکتهای بورسی بازار سرمایه ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هجدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس