Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع  ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی، ۱۶۰ میلیارد ریال در قالب تامین قیر بوده است.

وی اضافه کرد: این اعتبارات برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی، بهسازی و احیای بافت با ارزش روستایی، کمک به تامین مسکن و توسعه مناطق روستایی و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسووول ادامه داد: اجرای طرح هادی در ۱۲۰ روستای استان و آسفالت ریزی معابر ۵۰ روستا در طی یک سال از برخی اقدامات حوزه عمران روستایی این نهاد است که امیدواریم با جذب اعتبارات و تلاش همکاران، این‌میزان در سال جاری به مراتب افزایش یابد.  

وی، تعداد  اجرای طرح هادی در روستاهای بالای  ۲۰ خانوار در استان را  ۴۱۳ روستا عنوان کرد و گفت: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۸.۲ درصد و در سطح کشور ۴۶.۲ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله طرح هادی برای ۲۷۴ روستا بازنگری شده و در حال حاضر نیز تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری ۱۹۰ روستا است.

به گفته خواجه ای، تهیه طرح و اجرای آن با توجه به ورود امکانات و خدمات زیربنایی و روبنایی بر کیفیت و بهبود زندگی اهالی در بلند مدت موثر است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم کرد، تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند.

برچسب‌ها طرح های عمرانی توسعه روستایی بنیاد مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی توسعه روستایی بنیاد مسکن طرح های عمرانی توسعه روستایی بنیاد مسکن زنجان اخبار کنکور اجرای طرح طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد