Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@14:18:47 GMT

شهادت محسن لک یکی از آتش نشانان شهرداری اندیشه

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۷۹۶

شهادت محسن لک یکی از آتش نشانان شهرداری اندیشه

در پی آتش سوزی گسترده ای که در یک واحد مسکونی در فاز ۵ شهر اندیشه اتفاق افتاد ، شهرداری اندیشه یکی از پرسنل آتش نشان خدوم و فداکار خود را از دست داد و ایشان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی شهردار اندیشه با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه تاثر برانگیز بر مردم  شهر اندیشه بویژه خانواده شهید بزرگوار محسن لک ، صبر و شکیبایی را از خداوند منان برای بازماندگان خواستار شد 

وی در این باره گفت : جامعه آتش نشان بار دیگر شاهد خبر تاسف باری بود که باعث شد یکی از زحمتکش ترین پرسنل خود که  از نظر حسن خلق زبانزد خاص و عام بود را ازدست بدهد و در ماه رمضان ماه خدا که این ایام  زینت به نام اولین شهید محراب حضرت علی(ع) گرفته است به مقام والای شهادت نایل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اندیشه تصریح کرد : امیدواریم شهروندان شریف اندیشه با رعایت نکات ایمنی همواره کمک حال خدمتگزاران بویژه آتش نشان جان بر کف و فداکار باشند .

گفتنی است شهید محسن لک ۴۱ ساله، متاهل و دارای یک فرزند دختر بود و به عنوان رئیس یکی از ایستگاه‌های اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیشه مشغول خدمت به هموطنان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهادت آتش نشانان شهرداری اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مرزبان دوم در بانه / مرزبانانی که چند روز قبل مجروح شده بود، به شهادت رسید

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سردار محمد عارف سپهری اظهار داشت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • شهادت مرزبان دوم در بانه / مرزبانانی که چند روز قبل مجروح شده بود، به شهادت رسید
  • یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد