Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ طرح صنعتی در زمینه ذوب و ریخته‌گری فولادی در استان در دست ساخت است، گفت: ظرفیت ذوب و ریخته‌گری فولاد در چهارمحال و بختیاری با بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام افزون بر یک میلیون تن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این طرح‌ها بین پنج تا ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارند، افزود: از مهمترین این طرح‌ها می‌توان به کوهرنگ غلطک پارس، ذوب و ریخته‌گری سفیددشت، سحاب فولاد اسپادانا، فولادسازی سفید دشت، تعاونی آلیاژ گستر زاگرس و سفیر فولاد لنجان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن به ظرفیت ذوب و ریخته‌گری فولادی استان افزوده می‌شود.گفت:

رستمی گفت: در حال حاضر ۱۲ واحد صنعتی فولادی فعال هم در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی ذوب و ریخته گری فولاد رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری ذوب و ریخته گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی: تعطیلی نداریم!
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری