Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@14:51:26 GMT

رقم شگفت‌انگیز قطری‌ها برای ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۹۶۱

رقم شگفت‌انگیز قطری‌ها برای ستاره پرسپولیس

یک منبع موثق خبر داد که باشگاه قطری الاهلی پیشنهاد یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری به محمدحسین کنعانی‌زادگان ارائه داده است. رقمی سنگین که با یک حساب سرانگشتی و قیمت ارز و دلار در بازار کشورمان معادل ۳۰ میلیارد تومان خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین ، خبرورزشی نوشت : هرچند محمدحسین کنعانی‌زادگان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد ولی به لطف درایت مدیران سابق این باشگاه بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری در آن گنجانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغی که گفته می‌شود تیم قطری حاضر به پرداخت آن برای به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش به پرسپولیس است.

چندی پیش نشریه مطرح استاد الدوحه در خبری فوری و اختصاصی عنوان کرد: «باشگاه الاهلی محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی تیم فوتبال پرسپولیس را برای جانشینی شِین لاوری استرالیایی به خدمت گرفت.»

بلافاصله پس از انتشار این خبر و حواشی به وجود آمده، محمدحسین کنعانی‌زادگان در صفحه شخصی خودش آن را تکذیب کرد. البته مدافع ملی پوش پرسپولیس اعلام کرد پیشنهاداتی از خارج کشور دارد ولی می‌خواهد تمام تمرکز خودش را تا پایان فصل روی بازی‌های تیم پرسپولیس متمرکز کند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این تکذیب ایسنتاگرامی محمدحسین کنعانی‌زادگان به توصیه نزدیکانش بوده است. مشاوران کنعانی زادگان به او یادآوری کرده‌اند در صورت سکوت در قبال این خبر نشریه استاد الدوحه قطر ممکن است مورد غضب یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد.

خشم سرمربی پرسپولیس و نشاندن محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌تواند او را از تیم ملی هم دور کند. بنابراین عقل و منطق حکم می‌کرد مدافع ملی‌پوش پرسپولیس فعلا خبر رسانه قطری را تکذیب کند تا کمی خیال یحیی گل‌محمدی راحت شود اما...

با این شرایط به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن کار دشواری داشته باشد.

از یاد نمی‌بریم سال گذشته نیز رسانه‌های قطری اخباری مبنی بر جدایی شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن از پرسپولیس (پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا) منتشر کردند که با وجود تکذیب اولیه در نهایت صحت و درستی آن با کوچ این دو بازیکن سرشناس به اثبات رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون