Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@10:02:34 GMT

ايمان انسان را مرد ميدان مي‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۳۱۱۶

خبرگزاری آریا-ایمان انسان را تبدیل می‌کند به یک درخت پرثمری که همیشه میوه دارد وکفر انسان را به یک موجود بی‌ثمر و مرده تبدیل می‌کند .

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،امام‌جمعه نیشابور در ویژه‌برنامه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در جمع پایوران نیروهای وظیفه اظهارکرد :ایمان انسان را مرد میدان می‌کند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قاسم یعقوبی افزود:  ایمان انسان را تبدیل می‌کند به یک درخت پرثمری که همیشه میوه دارد و کفر انسان را به یک موجود بی‌ثمر و مرده تبدیل می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد:کاری که غیر مؤمن و کافر می‌کند مثل خاکستری است که روی سنگ می‌ریزند و یک طوفان شدید بیاید و این خاکستر روبه هوا ببرد ولی مؤمن اعمالش در لوح محفوظ قرار می‌گیرد.
امام‌جمعه نیشابور انقلاب اسلامی ایران را ثمره زنده شدن نور ایمان در دل مردم دانست و گفت: جشن 2500 ساله که آن فجایع را به وجود آورد به خاطر این بود که مردم خواب بودند ولی نفس مسیحایی امام مردم را بیدار کرد . 
وی  عنوان کرذ: در سال اول حمله داعش می‌دیدید یک بخش عظیم از عراق را می‌گرفتند اما یک منادی ،یک بیدارگر، یک گروه بانفس های آسمانی و الهی تحت عنوان مشاورین نظامی به عراق و سوریه رفتند با چه سرعتی مردم عراق و سوریه که تحت‌فشار بودند زود حرف این‌ها رو گرفتند و به نفس گرم سردار بیدار شدند و دیدد که دوباره مردم عراق و سوریه چگونه در برابر قدرت‌ها ایستادند.
وی بابیان اینکه میراث سردار سلیمانی ویاران او  در عراق و سوریه ایمان بود تاکید کرد: چرا باید دشمنان از سپاه و بسیج بترسند ؟برای اینکه این عنصر حیات‌بخش در میان سپاه و بسیج وجود دارد .

امام جمعه نیشابور تصریح  کرد: ایمان انسان را مرد میدان و مرد مشکلات می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایمان انسان مرد میدان می کند ایمان انسان عراق و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد