Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج با بیان اینکه کارگران شهرداری همواره در تمام فصول خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه می کنند گفت : تلاش گارگران این شهرداری در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صبح امروز و به مناسبت هفته کارو کارگر  مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرداری با حضور شهردار، معاون توسعه مدیریت ومنابع و نماینده های شوراهای اسلامی کار در دفتر شهردارسنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج هفته کارو کارگررا به   تمامی کارگران  خدوم وزحمتکش بویژه کارگران خدوم شهرداری تبریک گفت و اظهار داشت:  بخش عظیمی از پرسنل شهرداری از جامعه کارگری هستند که همواره در طول سال و بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان فهیم هستند.

مهندس حشمت اله صیدی عنوان کرد: کارگران شهرداری همواره در طول سال و در زمان بحرانها درخط مقدم خدمات رسانی به شهروندان هستند .

وی گفت : تلاش  کارگران خدوم وزحمتکش شهرداری در تمامی بخش ها اعم از پاکبان ها ، کارگران آرامستان ، فضای سبز و عمران در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است .

 مهندس صیدی افزود : نظم بخشی ،ساماندهی و تلاش در راستای رعایت عدالت نسبی  از جمله اهداف و اقدامات مدیریت شهری در این دوره جهت رضایتمندی کارگران گرانقدر بوده است .

وی گفت: خوشحالم که امروز شهرداری از لحاظ ساماندهی پرسنل و نیروی انسانی دارای ساختار قابل قبولی است.

شهردار سنندج در پایان عنوان کرد : بی شک رضایتمندی حاصل شده از فعالیت های شهرداری در این دوره مرهون تلاش و خدمات رسانی شایسته شما کارگران عزیز به شهروندان است.

 

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج نیز با گرامیداشت روز کارگر بیان کرد: در ابتدای ورود به مجموعه مشکلات و بی نظمی هایی در حوزه نیروی انسانی وجود داشت.

کمال کاظمی افزود: در همین راستا با همکاری حوزه سرمایه انسانی احیاء ساختار پرسنل شاغل در شهرداری سنندج بویژه پرسنل شرکتی که بخش عظیمی از نیروی انسانی را تشکیل می داد؛ در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور شوراهای کار تشکیل شده و طرح طبقه بندی مشاغل اجراشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برای حل مشکل سنوات تجمیعی بازنگری های لازم انجام شد و گروههای شغلی  نیزپس ازبررسی اصلاح شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارگران نمونه شهرداری سنندج تجلیل بعمل آمد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک، آلودگی هوا و ... است.

علی نیک با اشاره به اینکه آموزش رانندگان اتوبوس‌رانی به‌صورت اجباری دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم متوسط تعداد جابجایی مسافر را افزایش دهیم، ابراز کرد: هدف ما این است که حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه ۴۰۰ متر باشد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر این هدف را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق در حال انجام است، مطرح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که مردم استقبال بیشتری از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

نیک خاطرنشان کرد: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم با ۶ دستگاه اتوبوس داریم که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارند و خودروهای برقی نیز در سه مسیر اطراف حرم به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهری به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: سال گذشته سازمان اتوبوس‌رانی ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه داشت که بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در بخش درآمدها و هزینه‌ها محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای سال جاری نیز ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: به همکاران سیستم اتوبوس‌رانی قم نمره قبولی می‌دهیم چراکه هر شب پس از پایان سرویس اتوبوس‌رانی نظافت و تأمین سوخت اتوبوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با تکنولوژی پیش برویم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب‌شده تا بهترین خدمات ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نیک در پایان یادآور شد: در سال گذشته سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی کردیم که مردم به راننده، خودرو و نظافت  نمره دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌