Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: در حال حاضر مردم از حق رأی دادن به کاندیدای مطلوب خود محروم می‌شوند و همچنین سیستم نیز از حضور اشخاص توانمند محروم می‌شود و در این صورت چالش‌های فراوانی در مسائل مدیریتی رخ می‌دهد و بسیاری از مشکلات نیز نادیده گرفته می‌شود.

محسن باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد رد صلاحیت داوطلبان اصلاح طلب در انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: رد صلاحیت گسترده داوطلبان اصلاح طلب انتخابات شورای اسلامی شهر مغایر با مؤلفه‌های انتخابات آزاد، رقابتی و منصفانه است و در صورتی که انتخابات رقابتی شکل نگیرد مشارکت مردم در انتخابات نیز کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر مردم از حق رأی دادن به کاندیدای مطلوب خود محروم می‌شوند و همچنین سیستم نیز از حضور اشخاص توانمند محروم می‌شود و در این صورت چالش‌های فراوانی در مسائل مدیریتی رخ می‌دهد و بسیاری از مشکلات نیز نادیده گرفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: شهرداری و شورای شهر اصفهان در این دوره طی مدت ۴ سال فعالیت‌های عظیمی انجام داده است و به همین دلیل باید اجازه داده شود که این تیم مدیریتی فعالیت خود را ادامه دهد، اما متأسفانه این تدبیر وجود ندارد.

باستانی خاطرنشان کرد: وضعیت تأیید صلاحیت اصلاح طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر در سراسر کشور مشابه است و بر همین اساس اعتراضات فراوانی از سوی احزاب و اشخاص برجسته نظام نسبت به وضعیت بررسی صلاحیت‌ها مطرح شده است.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان نسبت به نتایج رد صلاحیت‌ها معترض است و این اعتراض خود را پیگیری خواهد کرد؛ البته طی تجارب سال‌های گذشته ممکن است در ساعات پایانی و چند روز مانده به انتخابات، چند چهره تأیید صلاحیت شوند که امیدواریم امسال این شیوه‌ها توسط هیئت‌های نظارت به کار گرفته نشود و ما را بازی ندهند.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: امیدواریم هیئت نظارت استان در تأیید صلاحیت‌های کاندیداها تجدید نظر کند و اجازه دهد احزاب و شخصیت‌های دلسوز نظام جمهوری اسلامی در انتخابات مشارکت کنند.

کد خبر 490485

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصلاح طلب شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان شورای اصلاح طلبان اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد