Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار کرمان گفت: برنامه شب‌های قدر در استان کرمان به مدت دو ساعت و در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و زاهدی، حسن‌پور و اعظمی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جلسه ستاد ملی کرونا مانند هفته‌ها گذشته به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیر بهداشت گزارشی از آخرین وضعیت بیماری در سطح جهان و کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در کشور از 153 میلیون نفر گذشته است و در کشور ما تاکنون دو میلیون و 500 هزار نفر به کرونا مبتلا شدند گفت: گردش ویروس در کشور ادامه دارد و ستاد کرونا شرایط هشدار در کشور را اعلام کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با عنوان اینکه 198 شهر کشور وضعیت قرمز کرونایی دارند افزود: از 23 شهرستان استان کرمان، هفت شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و 13 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

افزایش صعودی مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کرمان/ تشدید کنترل مبادی ورودی به استاننشانه‌های بیماری کرونا در مسافری از هند در کرمان؛ مسافران هندی قرنطینه شدندمسافرانی با سوغات کرونا؛ محدودیت ترددها و مسافرت‌ها با جدیت بیشتری اعمال شود

وی با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت جلسات روزانه کرونا برگزار شده و اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در استان رصد می‌شود ادامه داد: بیش از چهار هفته است که اصناف تعطیل شده و ضرر و زیان اقتصادی دیده‌اند.

بصیری با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود برای بازگشایی گروه دو شغلی کمیته اقتصادی ستاد کرونا استان تصمیم‌گیری کند گفت: در ستاد ملی قرار شد بانک‌ها تا 10 روز گواهی برگشت چک اصناف را صادر نکنند.

وی با بیان اینکه اصناف مشکلات مالیاتی دارند و قرار شد برای صدور و تمدید پروانه کسب مجوز مالیاتی ملاک نباشد افزود: استان کرمان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بالاتر از سایر استان‌ها در کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: برنامه شب‌های قدر به مدت دو ساعت و در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌توانند بسیار موثر باشند و به این مهم باید در خارج از محیط مدرسه توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از مقام معلم که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد و تحت عنوان تجلیل از سفیران معروف برگزار شد، با اشاره به قدر و منزلت فرهنگیان و معلمان، اظهار کرد: یک جامعه و یک استان با معلمان فرهیخته و پای‌کار ساخته می‌شود.

وی گریزی به آسیب‌های اجتماعی در استان به‌خصوص در شهر یاسوج زد و افزود: جای تعجب است که در برخی از مدارس حتی مدارس بالای شهر تعداد زیادی فرزندان طلاق وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت خطاب به معلمان حاضر در جلسه از آنها خواست که نسبت به پیشگیری از چنین آسیب‌هایی وارد عمل شوند و علاوه بر مأموریتی که در مدارس دارند در بیرون از مدرسه هم به کمک خانواده‌ها و دانش‌آموزان بشتابند تا چنین آسیب‌هایی نتواند بر جامعه غلبه کند.

در ادامه این آئین حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از مهم‌‏ترین ویژگی‌های نظام تعلیم و تربیت اسلامی، جنبه هدایتی آن است، هدایت ‏کردن به معنای کمک به فرد برای شناختن خود و محیط خود و هدایت فرد از جنبه‌های مختلف رشد شخصیت در ابعاد عقلانی، اجتماعی، عاطفی و بدنی است.

وی افزود: ستاد در راستای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش، سعی در شناسایی دغدغه‌مندان و فعالان این عرصه داشته و از این عزیزان با عنوان «سفیران معروف» یاد می‌شود.

پیش‌قدم تصریح کرد: «سفیران معروف» یا به تعبیری همان «سفیران هدایت» که در حدیث از آنها به عنوان «ورثه الانبیا» یاد می‌شود و یادآور این رسالت مهم است که در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد امر به معروف استان، ضمن تجلیل از فرهنگیان آماده همکاری با اداره کل آموزش و پرورش در زمینه‌های آموزشی و تربیتی بوده و توانایی اجرای دوره‌های مذکور در استان فراهم است و در صورت نیاز ستاد می‌تواند این ظرفیت را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

کد خبر 750862

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟