Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 این درخواست که در سایت Change.org منتشر شده است، از بایدن و امهاف خواسته تغییراتی را که ملانیا در اوت ۲۰۲۰ رونمایی کرده بود، برگردانند.

به گزارش بیزنس اینسایدر، رئیس‌جمهوران آمریکا، از جمله دونالد ترامپ و جو بایدن، بارها از باغ رز به منظور انجام سخنرانی استفاده کرده و این باغ سال گذشته محلی ابرناقل بود که در آن چندین تن از اعضای دولت ترامپ به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درخواست آمده است: "در سال ۲۰۱۹، ملانیا ترامپ درختان گیلاس اهدایی ژاپن و سایر شاخ و برگ‌ها را حذف کرد و در عوض آن مکان حوصله‌سربری را برای خود دست و پا کرد."

"جکی کندی" ناظر بر بازسازی عظیم باغ رز کاخ سفید بود که در سال ۱۹۶۲ به پایان رسید.

کاخ سفید ترامپ طی بیانیه‌ای اعلام کرد طراحی مجدد آن‌ها، باغ رز را به جلوه ۱۹۶۲ خود برمی‌گرداند.

اما این تغییرات در نهایت مورد انتقاد قرار گرفتند چرا که برخی گل‌های رنگی که آنجا قرار داشتند، حذف شدند. تصمیم مبنی بر حذف ۱۰ درخت crabapple - که درخواست به اشتباه از آن‌ها تحت عنوان درخت گیلاس یاد می‌کند- نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

کاخ سفید گفت این درختان از بین برده نشده بلکه جای دیگری در زمین‌های کاخ سفید، مجدداً کشت شده‌اند.

رویترز گزارش داد، برخی از ادعاهای انتقادی فراگیر نسبت به طراحی مجدد ملانیا ترامپ، صحت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ملانیا ترامپ کاخ سفید کاخ سفید باغ رز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان

سخنگوی کاخ سفید به اقدام دانشجویان در تسخیر دانشگاه کلمبیا در نیویورک واکنش نشان داد و موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز سه‌شنبه در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است.

کربی همچنین در مورد شرایط برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با این مساله مدعی شد که در حال حاضر هیچ تلاش فعالی برای فدرالی کردن (متحد کردن) گارد ملی وجود ندارد.

اعتراض دانشجویان در سراسر آمریکا از هفته گذشته در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، آغاز شده است که درگیری‌ها با نیروهای امنیتی و پلیس ایالات متحده بالا گرفته است.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

سخنگوی کاخ سفید در مورد وضعیت غزه و احتمال حمله به رفح نیز بیان کرد: ما نمی‌خواهیم یک عملیات زمینی بزرگ در رفح را شاهد باشیم که ایمنی غیرنظامی‌های فلسطینی را در نظر نمی‌گیرد. 

وی در ادامه افزود، اما آنچه اکنون پیش روی ما است، یک پیشنهاد برای توافق اسرا است که منجر به 6 هفته آتش بس در هر کجای غزه می‌شود.

کربی در راستای سیاست‌های آمریکا برای انداختن توپ در زمین حماس بمنظور پذیرش شروط پیشنهاد شده، اظهار داشت که توافق اسرای جدید یک توافق خوب است که واشنگتن از حماس می‌خواهد آن را بپذیرد.

این مقام ارشد آمریکایی همچنین در مورد میزبانی چین از مذاکرات حماس و فتح برای دستیابی به آشتی ملی استقبال کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید