Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:32:19 GMT

خوردبین: اعمال قدرت نکته جالب بازی پرسپولیس در آسیا بود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۴۱۸

خوردبین بیان کرداعمال قدرت نکته جالب بازی پرسپولیس در آسیا بود

محمود خوردبین صحبت هایی را در مورد پرسپولیس عنوان کرد

به گزارش طرفداری، محمود خوردبین در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با اقتدار صعود کرد و حالا امیدواری‌ها نسبت به خود را بیشتر از گذشته هم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و به نظرم آن یک باخت هم حادثه بود. الوحده گل را زد و بعد دفاع کرد. من از همین‌جا به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید و دست مریزاد و به هواداران و باشگاه به خاطر این بازی‌های خوب تبریک می‌گویم.


او درباره نکته بارز تیم در این رقابت‌‌ها که نظر او را بیشتر از سایر موارد جلب کرد، ادامه داد:

برای من جالب‌ترین بخش کار تیم، فشاری بود که روی حریفان می‌‌آورد. حتی در همان بازی دوم برابر الوحده هم اماراتی‌ها تحت تاثیر بازی پرسپولیس بودند. یک برتری فردی و تاکتیکی مشهودی را می‌شد در هر بازی دید. پرسپولیس قوی و نترس بازی می‌کرد.

پیشکسوت و سرپرست پیشین پرسپولیس درباره مباحثی که درباره سطح مسابقات در گروه‌های مختلف مطرح می‌شود، گفت:

حریفان پرسپولیس که آسان نبودند و فکر نمی‌کنم هیچ یک از چهار نماینده ایران، بازی آسان داشتند. گاهی قدرت یک تیم و برتری همه جانبه آن بر حریفانش، این احساس را به دیگران می‌دهد که حریفان دست و پابسته‌ای دارد. این از قدرت پرسپولیس بود وگرنه دیدیم یک تیم با امکانات الریان و برخورداری از آن مربی شناخته شده و کاربلد به مشکل خورد و این ثابت می‌کند گروه سختی بود. گوا را هم دیدیم که چطور کار کرد و بعد برخورد با پرسپولیس، دچار مشکل شد. یا الوحده که دیگر تیم ضعیفی نبود و توانست 13 امتیاز جمع کند. پرسپولیس الان چند سال است قهرمان ایران می‌شود. اگر بگذارند، امسال هم قهرمان می‌شود. این که دلیل منطقی برای ضعیف خواندن دیگر تیم‌ها نیست. تیم‌های مطرح و مدعی ما در این چند سال خوب بودند. بعضا خیلی بیشتر از پرسپولیس هم هزینه می‌کردند. تیم های خوب و قدرتمندی بودند ولی پرسپولیس قدرتمندتر عمل کرد.

خوردبین درباره ارزیابی خود از شرایط جدید خط حمله پرسپولیس اضافه کرد:

به نظرم شکی نیست که نفرات خیلی خوبی داریم. من قبل از این هم گفته بودم که مغانلو و آل‌کثیر زوج خوبی می‌شوند. هافبک‌های خوب و توپ‌رسانی هم داریم که بعضا شم گلزنی هم دارند. به نظرم حالا دیگر یک خط هجومی خوب توسط کادر فنی تشکیل شده است که دست یحیی را هم برای اجرای تاکتیک‌ها و برنامه‌هایش باز می‌گذارد.

او درباره بازگشت تیم به لیگ و بازی با سپاهان با وجود ادامه شرایط قرنطینه و اردو گفت:

الان شرایط برای بازیکنان خیلی سخت شد. به هر حال یک برنامه‌ریزی برای خودشان داشتند که ناگهان بر هم خورد. اگر از اول خودتان را برای اردوی مثلا 30 روزه آماده کنید شرایط فرق می‌کند. به هر حال، آنها فشار بازی هر سه روز یک بار را در آن شرایط جوی تجربه کرده‌اند و حالا می‌خواستند کمی کنار خانواده‌های‌شان آرامش بگیرند که نشد. با این وجود من نگران بازی با سپاهان نیستم. تیم ما کاملا سرتر است. فقط امیدوارم حالا که پرسپولیس به قرنطینه فرستاده شد، امکانات لازم هم در اختیارشان باشد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد پنجعلی در طرفداری: روز خداحافظی من، استقلالی ها هم گریه می کردند! شکست الهلال، خیال ایران را راحت کرد؛ صعود تراکتور مبارک پرسپولیس - استقلال در تاجیکستان / استقلال میزبان الهلال شد تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس آغاز شد شوچنکو: تا 3 ماه پس از فینال استانبول، با جیغ و داد از خواب می پریدم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر